اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید معاون وزیر صنعت مطرح شد

پیشرفت 30 درصدی مجتمع فولاد کویر دامغان

معاون امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز از مجتمع فولاد کویر دامغان بازدید کرد و با روند پیشرفت فیزیکی این پروژه آشنا شد.

پیشرفت 30 درصدی مجتمع فولاد کویر دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، وجیه‏الله جعفری به اتفاق معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی استانداری سمنان و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پروژه در حال احداث مجتمع فولاد کویر دامغان بازدید کرد و در نشست با مدیران این مجتمع، از نزدیک با مسائل و مشکلات و روند پیشرفت این مجتمع آشنا شد.

در این نشست، معاون امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام حمایت‏های خود را در جهت تکمیل هر چه زودتر این پروژه به کار خواهد گرفت.

جعفری خاطرنشان ساخت: پروژه مجتمع فولاد کویر دامغان از رشد خوبی برخوردار بوده و امیدواریم این پروژه هر چه زودتر تکمیل شود و به بهره‏برداری برسد.

جعفری گفت: امیدواریم با بهره‏برداری از مجتمع فولاد کویر دامغان شاهد رشد و توسعه خوبی در بخش فولاد و صنعت در این شهرستان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: مجتمع فولاد کویر دامغان چشم و چراغ شهرستان است.

علی پورنبوی تصریح کرد: با ایجاد و راه‏اندازی مجتمع فولاد کویر در شهرستان دامغان، شاهد خیزش و جهش خوبی در رشد و توسعه شهرستان دامغان خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: شهرستان دامغان دارای 87 واحد معدنی بوده که با ایجاد و راه‏اندازی مجتمع فولاد کویر، این شهرستان از رشد و شکوفایی خوبی برخوردار می‏شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جهت راه‏اندازی هر چه زودتر این مجتمع تمام تلاش خود را به کار می‏گیرد.

به گزارش فارس؛ عملیات اجرایی مجتمع فولاد کویر دامغان در زمینی به مساحت 125 هکتار و با سرمایه اولیه 300 میلیارد تومان آغاز شد.

این پروژه در حال حاضر از رشد 30 درصدی برخوردار بوده که تاکنون برای تکمیل و بهره‏برداری از این پروژه 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و فاز اول آن اوایل سال آینده به بهره‏برداری می‏رسد.

با تکمیل و بهره‏برداری از این پروژه، برای یک هزار و 200 نفر شغل ایجاد می‏شود.

انتهای پیام/2249/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول