اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سمندر به ابهامات واگذاری گسترش فولاد پایان داد

حمایت از بخش خصوصی درحد حرف است/ گسترش فولاد طعم تلخ بی‌توجهی را چشیده است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز طی اظهاراتی به ابهامات جاری در مورد احتمال واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال این باشگاه خاتمه داد.

حمایت از بخش خصوصی درحد حرف است/ گسترش فولاد طعم تلخ بی‌توجهی را چشیده است

غلامرضا سمندر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تبریز، با اشاره به دیدگاه‌های اعضای هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: بررسی راهکارهای حضور توفیق‌مندانه در لیگ برتر، بیشترین زمان جلسات هیئت مدیره را تاکنون به خود اختصاص داده است.

وی افزود: هزینه‌های تیم‌داری در لیگ برتر واقعا کمرشکن شده و توجه هیئت مدیره باشگاه برای سرمایه‌گذاری در این سطح به گزینه مناسبی معطوف نشده است.

پروژه صعود گسترش فولاد محصول اعمال مدیریت هزینه بود

سمندر عنوان کرد: پروژه صعود گسترش فولاد به لیگ برتر محصول اعمال مدیریت هزینه بود و هیئت مدیره با تامین و تکرار این چشم انداز، موافق استمرار سرمایه گذاری است.

سمندر اضافه کرد: تطبیق انتظارات هیئت مدیره باشگاه با اسلوب حاکم بر لیگ برتر باعث تاخیر در اجرای تقویم کاری شده و دریافت پیشنهادات برای واگذاری امتیاز از پیامدهای آن است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: عرضه و تقاضا در فوتبال ایران هیچ‌گونه همخوانی با هم ندارد و حضور بی‌پشتوانه و بدون برنامه در این عرصه، بی‌تردید مجال تداوم و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را در آینده از باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های خود اتکا سلب خواهد کرد.

سمندر گفت: حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی صرفا در حد حرف و شعار متوقف مانده و گسترش فولاد تبریز در طول مدت باشگاه‌داری خود طعم تلخ بی‌توجهی‌ها را به کرات و به معنای واقعی چشیده است.

لیگ برتر عرصه رقابت داراها و ندارها است

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم لیگ برتر، عرصه رقابت داراها و ندارها است و گسترش فولاد با آگاهی کامل از این شرایط، قصد سرمایه‌گذاری بی سرانجام ندارد.

وی ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم ممکن است تا شرمنده جوانان، مشتاقان ورزش و نیروهای مستعد بومی خطه سربلند آذربایجان شرقی و تبریز نباشیم.

وی اضافه کرد: اگر واگذاری و فروش امتیاز لیگ برتری تنها علاج رهایی از بی‌توجهی‌های کشدار و تمام نشدنی مسئولان باشد، با تمام مصائبی که برای حضور در سطح اول فوتبال ایران متحمل شدیم، شاید تیم‌داری در لیگ یک و روانه کردن یک تیم بومی و مقتدر با تکیه بر جوانان و سرمایه‌های انسانی استان را به شرکت در لیگ برتر، بعنوان آخرین راهکار ترجیح دهیم.

سمندر گفت: با وجود اینکه گسترش فولاد توانسته با تکیه بر مدیریت، تجربه و توان شخصی خود سهمیه فوتبال تبریز را در لیگ برتر افزایش دهد لیکن بدنبال آن نیست تا عاملی برای کاهش سهمیه باشد مشروط بر آنکه اقدامات و حمایت‌های علنی از باشگاه‌های خصوصی که پول، امکانات، سرمایه و اندوخته خود را وارد چرخه فوتبال و ورزش حرفه‌ای و قهرمانی کرده‌اند، در دستور کار مجریان و دست اندرکاران مربوطه قرار بگیرد.

وی افزود: فروش سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد ابتدا به صورت گمانه زنی از سوی برخی رسانه‌ها و افراد مطرح شد و متعاقبا به واسطه تاخیر در اجرای برنامه‌های داخلی باشگاه، عملا به محملی برای ورود و ارائه پیشنهادات خریداران تبدیل شد حال آنکه باشگاه گسترش فولاد هیچگونه برنامه قبلی برای کسب این تجربه را نداشت. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول