اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) به ارومیه رسید

تور دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) ‌به ارومیه رسید.

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) به ارومیه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در دومین روز از آغاز برگزاری مسابقات که در مسیر مراغه به ارومیه را طی می‌کرد بعد از ظهر امروز به ارومیه رسید.

بر اساس این گزارش رکابزنان تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) مسیر مراغه به ارومیه 192 کیلومتر رکاب زده و در پارک ائللرباغی ارومیه مورد استقبال مسئولان این شعر قرار گرفتند.

تا کنون در بخش انفرادی آلوئیس کونکوفسکیˈ از تیم دوکلاپرای چک با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 23 ثانیه زودتر از دیگر حریفان خود به ارومیه رسید.

در رده تیمی نیز ˈرجب اولانانˈ از تیم تبریسا اسپور ترکیه با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 14 ثانیه دوم شد و ˈمارسل کارلسˈ از پروجک آلمان با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 8 ثانیه بر سکوی سوم این مرحله ایستاد.

به این ترتیب بعد از ظهر امروز مرحله دوم مسابقات تور بین‌المللی ایران (آذربایجان) به کار خود پایان داد و رکابزنان خود را برای آغاز مرحله سوم آماده می‌کنند.

مرحله سوم این دوره از مسابقات صبح فردا از ارومیه آغاز می‌شود، رکابزنان از میدان انقلاب شهر ارومیه مسیر 126 کیلومتری ارومیه به خوی را رکاب می‌زنند.

انتهای پیام/61001/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول