اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

دشمنان نمی‌خواهند انتخابات ایران آرام برگزار شود

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که ما آماده برگزاری انتخاباتی حداکثری هستیم، دشمنان ایران نمی‌خواهند این انتخابات آرام و قانونمند برگزار شود.

دشمنان نمی‌خواهند انتخابات ایران آرام برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت‌ نظارت بر انتخابات این شهرستان بعدازظهر امروز با نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد طی سخنانی در این نشست گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ انتخابات آزاد و قانونی در کشور برگزار نمی‌شد و همه مسئولان به نوعی انتصابی بودند.

وی افزود: عدم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش در دوران رژیم ستمشاهی موجب تضعیف ایران شده بود و غربی‌ها در ایران هر کاری می‌خواستند، می‌کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب امام خمینی (ره) تاکید فرمودند که همه کارها باید بر اساس قوانین اسلامی و نظر مردم انجام شود و به فضل الهی شاهد برگزاری بیش از 30 انتخابات در سه دهه اخیر بودیم.

کیایی‌نژاد با تاکید بر اینکه شرایط داخلی و خارجی ایران اسلامی حساس و با اهمیت است، گفت: در این شرایط و در حالی که ما آماده برگزاری انتخاباتی حداکثری و حماسی هستیم، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند این انتخابات آرام، قانونی و باشکوه برگزار شود.

هیئت‌های اجرایی فقط به قانون عمل کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه باید با آگاهی و بصیرت برای برگزاری انتخاباتی حداکثری تلاش کنند، گفت: رسیدن به این مهم نیازمند ملزوماتی از جمله عمل به قانون، رعایت اخلاق و پرهیز از تنش است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که حضور همه افراد و سلایق در انتخابات اتفاق افتاده و با وحدت ملی در پای صندوق‌های رای حضور یابیم.

مفید کیایی‌نژاد اظهار داشت: به طور قطع با عمل به قانون و پرهیز از اختلافات کاذب و ایجاد فضای وحدت و اتحاد می‌توانیم حماسه‌ای بزرگ را در روز انتخابات خلق کنیم.

وی در پایان از هیئت‌های اجرایی و نظارتی و ستاد انتخابات کاندیداها و بالاخره مردم و رسانه‌ها خواست تا در روزهای باقی‌ مانده تا برگزاری انتخابات 24 خرداد تنها عمل به قانون را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول