اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ماه جاری گفت: کاهش حضور حداکثری مردم در این انتخابات از اهداف شوم دشمنان است و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش استانی پدران آسمانی که با حضور فرزندان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امنیت پایدار امروز در استان کردستان مرهون خون شهیدان است و این امر یک واقعیت محض است.

وی افزود: با نگاه اجمالی به محیط پیرامون‌مان در می‌یابیم که لحظه به لحظه کشور و استان فرهنگی کردستان شایسته و شایان قدردانی از خانواده‌های معظم شهداست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امنیت پایدار مردمی در استان کردستان و کشورمان را از الطاف الهی دانست و تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم مبارز و انقلابی در طول دوران انقلاب از آن ایثارگری شهیدان است که بهترین سرمایه خود را تقدیم کردند و با ایمان به اسلام، ولایت و رهبری برای دفاع از تجاوز و فتنه از بهترین سرمایه خود گذشتند تا امنیت را برای جامعه به ارمغان آورند.

رجبی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشقت‌ها و روزهای سخت اوایل انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی را لمس کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امنیت پایدار مردمی شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران است و با این همه توطئه و ناامنی و وضعیت خرابکارانه در کشورهای پیرامون به‌ جز الطاف الهی میسر نخواهد شد.

وی بیان کرد: امنیت پایدار مردمی حاکم بر استان کردستان نشات گرفته از ایثارگری، از خودگذشتگی و فداکاری 5 هزار و 400 شهید انصار و هزاران شهید مهاجر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم که در خدمت شهیدان باشیم چرا که امنیت و استقرار امروز کشورمان مرهون خون پاک شهیدان و خانواده‌های معظم آنان است که با تربیت چنین فرزندانی همواره وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

رجبی به حماسه سیاسی پیش‌روی کشورمان در خرداد ماه جاری اشاره کرد و یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، ریاست جمهوری اصلح و دولت کارآمد و انتخابات امن از مؤلفه‌های اصلی در خلق حماسه سیاسی امسال است.

وی حماسه سیاسی را یک نقطه شروع و زیربنایی برای حماسه اقتصادی در سال‌جاری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولان و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه بیشتر تلاش شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان حضور مردم در صحنه سیاسی انتخابات را وظیفه شرعی و عرفی در تعیین سرنوشت مملکت خود دانست و خاطر نشان کرد: بدون شک در چنین شرایطی حضور مردم در این صحنه موجب یاس و ناامیدی دشمنان و دلگرمی مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/79005/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول