اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

آزادسازی خرمشهر دارای منشأ اعتقادی و ایمانی بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: پیروزی جوانان در حماسه سوم خرداد دارای منشأ اعتقادی و ایمانی بود.

آزادسازی خرمشهر دارای منشأ اعتقادی و ایمانی بود

محمد عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: کشور در زمان آزادسازی خرمشهر هنوز انسجام پیدا نکرده بود و تنها رهبری پیامبر گونه امام بود که مسائل را به طور منسجم تنظیم و برنامه‌ریزی می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا حافظ این انقلاب است و رهبری پیامبر گونه امام و فرماندهی ایشان سبب شد با وجود آنکه هنوز از نظر ارتش و وسائل مدرن در آن دوران مجهز نشده بودیم توانستیم به پیروزی برسیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم ادامه داد: کسانی که اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و حرکت سیاسی دینی امام داشتند توانستند با دست خالی در سوم خرداد، خرمشهر را آزاد کنند.

وی یادآور شد: نفس گرم امام خمینی(ره) توانست مردم را به حرکت درآورد و نیروهای دشمن با آخرین سلاح‌های روز دنیا در برابر مشت گره کرده جوانان و فریادهای الله اکبر شکست خوردند و خرمشهر آزاد شد.

عرب با بیان اینکه پیروزی جوانان در حماسه سوم خرداد دارای منشأ اعتقادی و ایمانی بود گفت: سوم خرداد مبارزه حق و باطل بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی نسل جدید و قدیم را با خواسته‌های دینی به ویژه تشیع آشنا کرد.

وی عنوان داشت: جوانان این مملکت با اعتقاد بر واقعیت و حق بودن دین از جان خود گذشتند زیرا تنها به اسلام، قرآن و رهبری امام خمینی(ره) فکر می‌کردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مردم ایران با اعتقاد به اسلام، قیامت و رهبری امام توانستند در برابر سلاح‌های مدرن ایستادگی کنند و پیروز شوند.

وی تصریح کرد: اکنون دشمنی آمریکا، صهیونیسم و اروپا، سر سوزنی نسبت به ابتدای انقلاب تغییر نکرده ولی ایران قدرتمندتر شده است.

عرب یادآور شد: اکنون جوانان، روحانیت و دانشجویان وظیفه دارند هوشیارانه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و به فرمان رهبری از هیچ سلاح و قدرت ظاهری نترسند و بدانند که اسلام پیروز است.

وی تصریح کرد: پیروزی ما به سلاح و اسلحه نیست بلکه به ایمان است و امروز وظیفه فرد فرد ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری دشمن را دشمن بدانیم و هیچ واهمه‌ای از آنها نداشته باشیم.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول