اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

سردخانه 4100 تنی منطقه آزاد تسهیل کننده صادرات و واردات است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ظرفیت‌های بالای سردخانه چهار هزار و 100 تنی منطقه آزاد چابهار تسهیل کننده امر صادرات و واردات از این منطقه است.

سردخانه 4100 تنی منطقه آزاد تسهیل کننده صادرات و واردات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، مصطفی ملک‌زاده اظهار داشت: سردخانه 4 هزار و 100 تنی منطقه آزاد با هدف تکمیل ساختارهای لازم و همچنین برآوردن نیازهای تجار و سرمایه‌گذاران در امور تجاری با آخرین استانداردها و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. 

وی افزود: این سردخانه دارای 24 سالن سرمایشی بالا و زیر صفر درجه و دارای سه کریدور جمعا" به مساحت پنج هزار و 560 متر مربع است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان کرد: از دیگر مزایای این سردخانه، واقع شدن در گمرک منطقه آزاد و همچنین همجواری با اسکله شهید کلانتری است که این امر تسهیل کننده امر صادرات و واردات در این منطقه است.

ملک‌زاده گفت: هزینه‌های انبارداری و نگهداری کالا در سردخانه مطابق مصوبه هیئت مدیره ارزان‌تر از سرزمین اصلی است و با توجه به مقررات مناطق آزاد کالای در حال نگهداری در سردخانه منطقه آزاد مشمول قانون متروکه شدن کالا که در گمرکات سرزمین اصلی برقرار است، نمی‌شود.

وی بیان داشت: از دیگر مزایای این سردخانه، استفاده از سیستم مونیتورینگ است که تجار می‌توانند از این طریق شرایط دمایی، بازوبسته بودن درب‌ها و وضعیت کاری کمپرسورهای مربوطه را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول