اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جوانان ستاد مردمی روحانی در خراسان‌رضوی خبر داد

افتتاح فعالیت رسمی ستاد حامیان مردمی روحانی از شنبه

مسئول جوانان ستاد مردمی روحانی در خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه روحانی به زودی به مشهد می‌آید، گفت: فعالیت‌ رسمی ستادهای انتخاباتی روحانی در خراسان‌رضوی از روز شنبه آغاز می شود.

افتتاح فعالیت رسمی ستاد حامیان مردمی روحانی از شنبه

سید محمد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با اشاره به رای شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: روحانی به عنوان معتمد هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی افزود: بارها روحانی در محافل متعدد مطرح کرده بود که اگر هاشمی بیاید به نفع وی حتما کنار می‌کشد و حال که شاهد رد صلاحیت هاشمی هستیم، فعالیت‌های رسمی انتخاباتی روحانی را افتتاح می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه روحانی با عنوان نماینده تفکر و دیدگاه فراجناحی هاشمی در صحنه انتخابات حضور دارد، گفت: روحانی در حال حاضر به شکل کاملا مستقل در صحنه انتخابات حضور دارد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام احراز صلاحیت‌‌ها از سوی شورای نگهبان، ستاد حامیان مردمی روحانی در خراسان‌رضوی به طور جدی برنامه‌های خود را آغاز می‌کند.

مسئول جوانان ستاد مردمی روحانی در خراسان‌رضوی از افتتاح فعالیت‌ رسمی ستادهای انتخاباتی روحانی در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این ستاد از دو ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و ستاد مرکزی در مشهد و نمایندگی‌های آن در تمام شهرستان‌های استان مستقر است.

افتتاح فعالیت رسمی ستاد حامیان مردمی روحانی از شنبه

حسینی یادآور شد: پس از اعلام رای شورای نگهبان و تایید صلاحیت روحانی ستادهای انتخاباتی وی از روز شنبه هفته آینده فعالیت‌های رسمی خود را به طور جدی آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات تابع ابلاغ‌ها از ستاد مرکزی در تهران هستیم؛ با توجه به اینکه فضای دانشگاه‌ها در حال حاضر نسبت به انتخابات دچار سردی شده، برگزاری همایش در دانشگاه‌ها قدری دشوار است.

مسئول جوانان ستاد مردمی روحانی در خراسان‌رضوی از سفر قریب‌الوقوع روحانی به مشهد خبر داد و گفت: قرار بر این بود که روحانی پیش از ثبت‌نام هاشمی به مشهد سفر کند که بنا بر مسائلی هماهنگ نشد و این سفر به تاخیر افتاد.

وی افزود: خراسان‌رضوی و به‌وی‍ژه مشهد مقدس از شهرهایی است که به شدت مورد توجه روحانی بوده و به زودی برنامه سفر وی را به مشهد داریم.

به گفته حسینی، روحانی نامزدی متعادل و فراجناحی بوده که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول