اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام(ره) در استان مرکزی:

همایش اندیشه روح‌الله در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام(ره) در استان مرکزی از برگزاری همایش «اندیشه روح‌الله» به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در اراک خبر داد.

همایش اندیشه روح‌الله در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این همایش هشتم خرداد ماه و با هدف تبیین افکار و اندیشه‌های امام راحل برگزار می‌شود.

به گفته وی این همایش با سخنرانی آیت‌الله محسنی‌اراکی، قرائت پیام آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی و همچنین با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی در اراک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد ارتحال حضرت امام(ره) به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده و این اداره همانند سال‌های گذشته برنامه‌‌های ویژه‌ای را در سطح استان برگزار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این کمیته همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی کاروان غم نیز در اراک به حرکت درخواهد آمد.

مشایخی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در روز 14 خرداد در مصلی بیت المقدس اراک، برپایی نمایشگاه مجازی عکس با موضوع حضرت خمینی(ره) و خوشنویسی وصیت نامه حضرت امام(ره)، اعزام مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی و اماکن مقدسه،  سخنرانی ائمه جماعت در بین نماز با موضوع وصیت نامه حضرت امام، اجرای طرح ختم یک میلیون صلوات، برگزاری مسابقات قصه‌گویی، نشریه دیواری و مسابقات ادبی و توزیع بسته فرهنگی ویژه زائران مرقد مطهر و بیت قدیمی را از دیگر برنامه‌های تصویب شده در کمیته فرهنگی ستاد ارتحال عنوان کرد.

وی بر لزوم استفاده از تمامی امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری این مراسم تأکید و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، و امروز معرفی شخصیت امام(ره) برای همه امری ضروری است.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام(ره) استان مرکزی افزود: ایام 14 و 15 خرداد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ارج نهادن برای برگزاری هر چه باشکوهتر ویژه برنامه‌های این ایام ضروری است .

انتهای پیام/87003/ش‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول