اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طائب در کاشان:

تمکین داوطلبان از رأی شورای نگهبان از مصادیق حماسه سیاسی است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، اقدام شورای نگهبان و همچنین تمکین داوطلبان از رأی این شورا تاکنون را یکی از مصادیق تحقق حماسه سیاسی دانست.

تمکین داوطلبان از رأی شورای نگهبان از مصادیق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در نخستین همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان کاشان و آران و بیدگل در کانون الزهرای این شهرستان اظهار داشت: بعد از حضور در انتخابات، مهمترین وظیفه یافتن کاندیدای اصلح با توجه به شاخص‌ها و معیارها است.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخاب اصلح بهترین راهکار توجه به شاخصه‌هایی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره داشته و بارها بر آن تأکید کرده‌اند. 

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به ارزیابی‌های مقام معظم رهبری در مورد انتخابات پیش رو، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارای اهمیت ویژه‌تری نسبت به انتخابات گذشته قلمداد و تأکید کرد: انتظار می‌رود انتخابات آینده در مرتبه نخست پرشورتر و همچنین با نتیجه‌ای بهتر از انتخابات سابق برگزار شود.

طائب، با تأکید بر امیدواری دلسوزان نظام از حماسه‌آفرینی ملت ایران در عرصه انتخابات اذعان داشت: وضعیت کشور نشان‌ دهنده عشق مردم به حضور و یافتن کاندیدای برتر و بهتر با شاخص‌های مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: این نشانه‌ها حاکی از آن است که انتخابات آینده انتخاباتی در وهله اول پرشور و سپس با خروجی خوب و البته فاقد فتنه خواهد بود.

به گفته وی آنچه طناب استکبار جهانی را در دنیا، آرام آرام می‌زند و قطع می‌کند حضور مردم در صحنه انتخابات است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، حضور سلایق مختلف در صحنه و این تعداد ثبت‌نام در انتخابات را نخستین گام در راستای تحقق حماسه سیاسی دانست و ابراز داشت: علاوه بر این، اقدام شورای نگهبان و همچنین تمکین داوطلبان از رأی این شورا، از مصادیق مهم تحقق حماسه سیاسی است.

طائب با اشاره به اینکه، رد صلاحیت افراد در دوره‌های گذشته همراه با غوغا و فریاد بود بیان داشت: اما اکنون شاهد هستیم جز افراد بسیار اندکی، همه اقدام شورای نگهبان را که بر اساس قانون بود را تحسین و از آن تمکین کردند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار یادآور شد: اقدام شجاعانه شورای نگهبان نشان دهنده آن است که مسئولان نظام تنها به دنبال این هستند که به وظیفه قانونی خودشان عمل کنند.

انتهای پیام/2406/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول