اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی آذربایجان‌شرقی از شورای نگهبان

جمعی از مدیران و کارکنان سازمان‌ها و ادارات دولتی آذربایجان با صدور بیانیه‌ای از اقدام عالمانه و انقلابی شورای نگهبان حمایت کردند.

حمایت جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی آذربایجان‌شرقی از شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی آذربایجان‌شرقی در حمایت از اقدام قاطعانه و انقلابی شورای نگهبان که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس قرار گرفته آمده است: استکبار جهانی زخم خورده از حماسه بزرگ ملت ایران در شکست توطئه‌ها و راه‌اندازی موج عظیم بیداری اسلامی در جهان است و زنان و مردان این سرزمین معطر به عطر شهادت با عشق و دلدادگی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی فرهنگی و دفاعی حماسه آفرین و فاتح قله‌های افتخار و سرافرازی در عالم شده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: حضور پر شور و شکوهمند ملت ایران در صحنه‌های انتخاباتی نماد اقتدار این ملت فخر‌آفرین است. ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و با بصیرت و هوشیاری بالای خود در صحنه‌های آزمون انتخاباتی سر‌آمدترین و مقتدرترین ملت جهان عالم بوده و این موجبات خشم و عصبانیت دشمنان دین خدا گشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در استمرار راه سرخ شهیدان عزت‌آفرین، فتح قله‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی تجلی شور و شعور دینی و انقلابی ملت ایران است.

جمع کثیری از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی آذربایجان‌شرقی در آستانه بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام بزرگوار، ملت ایران اعم از زنان و مردان غیرتمند افتخار حماسه آفرینی سیاسی به امر ولی فقیه و مقتدای خود هستند و دشمنان قسم خورده انقلاب شکوهمند اسلامی با همیاری عوامل داخلی همیشه به فکر ضربه‌زدن به این انقلاب الهی بوده و اقدام عقلایی و صلابت‌مند و انقلابی شورای محترم نگهبان تجلی عشق و ارادت به راه امام عزیز و راه خونین شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی باشد.

در ادامه آمده است: ما مدیران و کارکنان سازمان‌ها و ادارات استان آذربایجان‌شرقی با سپاس و قدردانی و تشکر از علمای بزرگوار شورای محترم نگهبان و حقوقدانان معظم آمادگی خود را برای حماسه آفرینی مردم با حضور آگاهانه و هوشیارانه اعلام نموده و تنها راه سعادت را ادامه راه امام عزیز و شهدا و اطاعت محض از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی می‌دانیم.

اسامی امضاکنندگان این بیانیه در دفتر خبرگزاری موجود است.

انتهای پیام/60002/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول