اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

طرح‌های کوچک توسعه کشاورزی تعیین تکلیف شده‌اند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح‌های کوچک توسعه کشاورزی در سال 91 تعیین تکلیف شده‌اند و در سال 92 در اولویت نیستند.

طرح‌های کوچک توسعه کشاورزی تعیین تکلیف شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی در حاشیه جلسه شورای کشاورزی شهرستان‌ها که در استانداری خوزستان تشکیل شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان‌های حمیدیه، رامهرمز، بهبهان، اندیشمک برگزار شد؛ این جلسات هر هفته با حضور فرمانداران و روسای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات روند پیشرفت طرح توسعه کشاورزی و مشکلاتی که دارند بررسی می‌شود و متقاضیانی که با هر کدام از دستگاه‌ها و بانک‌ها مشکل دارند به بیان معضلات خود می‌پردازند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه در سال 92 طرح‌های کوچک برای دریافت تسهیلات اولویت ندارند، اضافه کرد: طرح‌هایی که کوچک بودند از نظر عقد قرارداد، عملیات اجرایی و پرداخت تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: امسال قرار است با توجه به سیاست‌گذاری برای ایجاد توازن در تولید و تکمیل زنجیره آن به طرح‌های بزرگ در قالب صنایع تبدیلی، تکمیلی، زیربنایی، دامداری و دامپروری بپردازیم.

چنگلوایی از روند کار شهرستان‌ها اعلام رضایت کرد و گفت: در جلسات بعدی که اعضای ستاد توسعه کشاورزی از شهرستان‌ها می‌آیند باید گزارش پرونده‌های خود را با ریز مشخصات ارائه دهند.

وی در رابطه با مشکلات شهرستان‌ها خاطر‌نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات که روند کار را کند می‌کند این است که پرونده‌ها باید به بانک عامل در تهران فرستاده شوند و عدم تامین وثیقه و مراجعه نکردن متقاضیان برای تکمیل پرونده از دیگر مشکلات در شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/72011/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول