اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه کشاورزی اعلام شد

جذب 98 درصدی اعتبارات توسعه کشاورزی در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: تاکنون 8 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان طرح‌های توسعه بخش کشاورزی اسدآباد پرداخت شده است.

جذب 98 درصدی اعتبارات توسعه کشاورزی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعدازظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سهم این شهرستان در بخش توسعه کشاورزی 10 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: تاکنون 8 میلیارد و 100 میلیون تومان از تسهیلات توسعه بخش کشاورزی به این متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با این میزان پرداختی 98 درصد از اعتبارات توسعه بخش کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد جذب شده است.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه 614 هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان اسدآباد برای واگذاری به متقاضیان طرح‌های کشاورزی استعدادیابی شده است، افزود: تاکنون 221 هکتار از این میزان اراضی با متقاضیان طرح‌های بخش توسعه کشاورزی عقد قرارداد بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار نیز در بانک سپه از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی وجود دارد، افزود: تا کنون از این میزان اعتبار سه طرح به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان به بانک معرفی شده که در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول