اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های اردبیل تاکید کرد

مددجویان دارای جرایم غیر‌عمد به مراکز اشتغال اعزام شوند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: روسای زندان‌ها به اعزام مددجویان دارای جرایم غیر‌عمد و سبک به مراکز اشتغال تعیین شده اقدام کنند.

مددجویان دارای جرایم غیر‌عمد به مراکز اشتغال اعزام شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل زندان‌های استان اردبیل، علی جلیلی اظهار داشت: روسای زندان‌ها بنیاد تعاون را یک نهاد همسو دانسته و بر اساس آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها زمینه حمایت اداره کل زندان‌های استان اردبیل از حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال زندانیان در این استان با هدف پر کردن اوقات فراغت زندانیان برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل بر لزوم استفاده از مددجویان دارای جرایم غیر‌عمد و جرایم سبک در امر اشتغال در مرکز حرفه‌آموزی و اشتغال پارس‌آباد تاکید کرد.

جلیلی یادآور شد: اشتغالی را می‌توان هدفمند دانست که دقیقاً فرایند حرفه‌آموزی را طی کرده و با رعایت علایق و آموخته‌های مددجویان وارد چرخه اشتغال مولد شوند.

این مسئول با اشاره به کسب موفقیت‌هایی در سطح کشوری در زمینه حرفه‌آموزی و اشتغال تصریح کرد: به دلیل افزایش آمار اشتغال و به بهانه کمک به مددجویان نباید با اشتغال به کار مددجویان جرایم سنگین و مخل امنیت اجتماعی موافقت کرد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل افزود: مرکز حرفه‌آموزی و اشتغال پارس‌آباد و مجاورت آن با شرکت کشت و صنعت و همکاری اداره کل زندان‌ها با این شرکت کشاورزی بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویانی است که در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی حضور فعال دارند.

در این جلسه قرار شد برای متمرکز کردن اشتغال در مرکز حرفه‌آموزی و اشتغال پارس‌آباد و رونق‌بخشی به این مرکز و اجرای تعهدات آن با شرکت کشت و صنعت مغان مددجویان داوطلب دارای جرایم سبک زیر پنج سال زندان‌های استان پس از اخذ نظریه مثبت شورای طبقه‌بندی زندان‌ها و تودیع وثیقه به این مرکز منتقل شوند.

انتهای پیام/62005/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول