اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در جمع اصولگرایان چهارمحال و بختیاری مطرح شد

یوسف‌پور: وحدت رمز پیروزی اصولگرایان است

عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تنها رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم این است که بتوانند بر سر یک کاندیدا به وحدت نظر برسند.

یوسف‌پور: وحدت رمز پیروزی اصولگرایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی یوسف‌پور عصر امروز در گردهمایی بزرگ اصولگرایان این استان اظهار کرد: عدالت یکی از مهمترین اصول مذهب تشیع است و امام علی (ع) بهترین و والاترین الگو در این اصل برای مسلمانان به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه عدالت باید در همه مراحل و لحظات زندگی افراد جاری باشد، افزود: عدالت مقوله‌ای است که همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه به آن و تلاش برای برقراری این اصل مهم در شرایط سیاسی امروز کشور بسیار ضروری است.

یوسف‌پور تصریح کرد: برهمین اساس باید تلاش کرد تا با انتخاب فرد اصلح و شایسته برای ریاست جمهوری بتوان در برقراری عدالت در جامعه گام مهمی برداشت.

معاون وزیر نیرو در دولت نهم با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در این دوره با کاندیداهای متعددی روبرو هستیم و با حضور تعدادی از افراد مطرح مهندسی انتخابات دستخوش تغییراتی شد.

یوسف‌پور بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: برای انتخاب این فرد باید به کارنامه و سوابق مدیریتی کاندیداها توجه کنیم و به این باور برسیم که در میدان عمل کدام ‌یک از این کاندیداها می‎تواند موفق و کارآمد باشد.

وی خاطرنشان کرد: میدان سیاست افرادی توانمند و کارآمد می‎خواهد تا بتوانند با تعهد و پای‎بندی به اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب نقش مهمی در پیشبرد این ارزش‌های ایفا کنند.

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز در ادامه بر ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد و گفت: بنابر شنیده‌ها آقای هاشمی و مشایی رد صلاحیت شده‌اند و اگر این گفته درست باشد اصولگرایان باید به یک فرد واحد توافق کنند تا بتواند برنده این عرصه شوند.

یوسف‌پور تصریح کرد: تنها رمز پیروزی اصولگرایان در این انتخابات این است که بتوانند بر یک کاندیدا به وحدت نظر برسند.

وی ادامه داد: در همین راستا ضروری است اصولگرایان به یک فرد که زمینه رای‎آوری بالا دارد توافق کنند.

یوسف‌پور بر ضرورت حفظ اصول نظام از سوی اصولگرایان تاکید کرد و افزود: لازمه تحقق این مهم این است تا با نفس خود مبارزه کرده و با وحدت و همدلی زمینه را برای حضور یک فرد نهایی فراهم کنند.

عضو هیئت موسس جامعه اسلامی مهندسان در ادامه با بیان نقاط ضعف و قوت دولت احمدی‌نژاد، اظهار کرد: دولت اول احمدی‌نژاد دولت خوبی بود و ما شاهد اقدامات موثری در این دوره بودیم در حالی که در دوره دوم مرتکب اشتباهاتی شد و از مسیر اولیه خود فاصله گرفت.

یوسف‌پور گفت: باز کردن حلقه بسته مدیریتی کشور و سفرهای استان و رسیدگی به مردم مناطق محروم از جمله محاسن دولت احمدی‌نژاد بود.

وی با بیان اینکه اگر مشایی رد صلاحیت شود، در روند انتخابات خللی وارد نمی‎شود، افزود: در صورت رد صلاحیت شدن مشایی، کسی نمی‎تواند حتی یک لحظه انتخابات را به تاخیر بیندازد.

انتهای پیام/68004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول