اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهنوج خبر داد

رشد 3 برابری جمع‌آوری زکات در کهنوج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج گفت: سال گذشته جمع‌آوری زکات در این شهرستان رشد سه برابری داشته است.

رشد 3 برابری جمع‌آوری زکات در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی امروز در جلسه شورای ستاد زکات کهنوج اظهار داشت: یکی از راه‌های مصرف زکات انجام پروژه‌های عمرانی در روستاها است که این خود سبب آبادانی مناطق محروم می‌شود.

وی افزود: در برنامه ستاد زکات از روستاها و یا محله‌ها زکات جمع‌آوری و به همان روستا برای رفع نیاز فقرا و یا ترمیم پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه برگشت داده می‌شود.

پورجمالی با بیان اینکه زکات موجب افزایش و برکت مال است و رفع بلا از مردم می‌کند، بیان داشت: زکات فاصله طبقاتی و محرومیت را از بین برده و موجب آرامش فرد و نزول برکات الهی می‌شود.

عضو شورای ستاد زکات کهنوج اذعان داشت: در این جلسه پیشنهاد دادیم که در جلسه‌ با روحانیان مستقر و مبلغان دبیر ستاد زکات حضور یابد و در مورد اهمیت زکات مطالبی را بیان و روحانیان هم در برنامه‌های خود در مورد زکات بیشتر برای مرد تشریح دهند.

پورجمالی به رشد سه برابری جمع‌آوری زکات در سال 91 در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: بیشتر زکات جمع‌آوری شده زکات مستحبی بوده و در سال جاری با همکاری اعضای شورای زکات شاهد رشد چند برابری در مورد زکات هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج با بیان اینکه با توجه به محدودیت جغرافیایی کهنوج زکات واجب نسبت به زکات مستحبی کمتر است، ابراز داشت: از مردم مسلمان و مؤمن تقاضا می‌کنیم به زکات مستحبی توجه ویژه داشته باشند تا برکات خداوند بیشتر نازل و مشکلات روستاها به ویژه در بخش فرهنگی برطرف شود.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول