اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد سرعین خواستار شد

پاسداشت فرهنگ بومی سرعین به دلیل حضور گردشگران خارجی

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین با اشاره به توریستی بودن این شهر که سالانه پذیرای افراد مختلف با سلیقه‌ها و فرهنگ‌های متنوع از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه است خواستار برنامه‌ریزی مسئولان در پاسداری از فرهنگ بومی – محلی این منطقه شد.

پاسداشت فرهنگ بومی سرعین به دلیل حضور گردشگران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش‌رو در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نیاز جامعه به پویایی و تحرک بیشتر ملموس است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه شهرستان سرعین یک جامعه سنتی بر پایه دین مبین اسلام می‌باشد که دارای ریشه‌های اخلاقی محکم و بادوامی می‌باشد که نشانه بارز آن پذیرایی از میلیون‌ها گردشگر در طول سال می‌باشد‌.

فرماندار سرعین نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ی دیگری به وجود آمده و با انتخاب نفرات دلسوز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سرعین شاهد شکوفایی این منطقه توریستی باشیم.

علی واحد اخلاق را یکی از ارکان به وجود آمدن جامعه‌ای کارآمد توصیف کرد و با اشاره به سفارشات ائمه اطهار(ع) و دین مبین اسلام در این خصوص رواج اخلاق‌مداری در جامعه را از موجبات پویایی فکری و اجتماعی دانست.

داریوش سفیدی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت خاص و توریستی بودن شهر سرعین که سالانه پذیرای افراد مختلف با سلیقه‌ها و فرهنگ‌های متنوع از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه می‌باشد خواستار برنامه‌ریزی مسئولان در پاسداری از فرهنگ بومی – محلی این منطقه و ایجاد شرایط لازم جهت شناساندن آن و رواج و گسترش فرهنگ اسلامی در بین گردشگران شد.

انتهای پیام/62003/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول