اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

اخلاق‌مداری رمز پیشبرد برنامه‌های کشور است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق‌مداری و خوش‌اخلاقی رمز موفقیت و پیشبرد برنامه‌های مختلف کشور است پس باید برای احیای این روحیه گام برداشته شود.

اخلاق‌مداری رمز پیشبرد برنامه‌های کشور است

روح‌الله بیگی شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید در جامعه روحیه تعامل و تفاهم را ارتقا دهیم به ویژه مسئولان باید در راستای بالا بردن صبر و سعه صدر خود تلاش کنند زیرا تنها در صورت تعامل و مدارا است که مشکلات کشور به تدریج حل می‌شود.

وی تصریح کرد: شعارهای تند و بداخلاقی، در حوزه‌های مختلف به کشورمان لطمه‌های جدی وارد می‌کند بنابراین لازم است که برای اصلاح فرآیند جاری گام‌های بلندی برداشته شود تا به این ترتیب مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف اعم از صنعت، اشتغال، فرهنگ، مسکن و ... رفع شود.

این نماینده مجلس تقویت روابط خارجی را خواستار شد و بیان داشت: باید در راستای تقویت ارتباط با کشورهای دیگر و توسعه روابط بین‌الملل اقدام شود لیکن مسئله برقراری ارتباط با کشورهای هم‌سو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد تا به این ترتیب تحریم‌های دشمنان بی‌اثر شود.

بیگی به تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: ارتباط با کشورهایی که تضمین‌کننده منافع ایران اسلامی و مصالح مسلمانان جهان است باید در دستور کار قرار گیرد تا به این ترتیب در زیر پرچم ولایت فقیه سیاست خارجی کشورمان را در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و .. قوی کنیم.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روابط‌مان با سایر کشورها تنگ و مضیق شده است پس باید برای بسط و توسعه دادن آن گام برداشته شود و برنامه‌ریزی‌های جدید صورت گیرد و در نهایت امور با جلب نظر رهبری پیش رود.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول