اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی کرمانشاه اعلام کرد

دعوت از هنرمندان کرمانشاهی برای حضور در نمایشگاه خارج از کشور‌

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در کشور آکوادور و آلمان نمایشگاه صنایع‌دستی برگزار می‌شود و هنرمندان کرمانشاهی که تمایل دارند می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

دعوت از هنرمندان کرمانشاهی برای حضور در نمایشگاه خارج از کشور‌

نصرت‌الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نمایشگاه‌های خارجی عاملی برای معرفی و توسعه صنایع‌دستی و شکوفایی چرخه اقتصاد هنرمندان خواهند بود و برای صنعتگران ایرانی فرصتی خوب و مناسب است.

سپهر اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ یکم لغایت پنجم مهرماه سال‌جاری در کشور آکوادور و نیز از تاریخ 22 الی 26 آبان‌ماه در کشور آلمان(برلین) برگزار می‌شود و هنرمندانی که تمایل دارند می‌توانند در این نمایشگاه صنایع‌دستی شرکت کنند.

وی افزود: خرید و استقبال از حرفه‌های کهن و سنتی امروزه در بسیاری از جوامع مدرن و نیمه‌صنعتی در حال گسترش است به نحوی که تمایل به خرید این آثار بسیار غنی به نحو مطلوب انجام می‌گیرد و بنا به عدم آلایندگی محیط زیست و ... نگاه و توجه به آن رو به افزایش است.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: صنعت‌گران علاقه‌مند و متمایل به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام و یا اخذ شرایط نمایشگاه به واحد بازرگانی معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 7217279 - 0831 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول