اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

احداث کارخانه ساخت خط تولید سیمان و فولاد در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: بخش خصوصی کارخانه ساخت خط تولید سیمان و فولاد را در استان احداث می‌کند.

احداث کارخانه ساخت خط تولید سیمان و فولاد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی شمار دو اردبیل اظهار داشت: مراحل اجرایی این واحد عظیم در زمینی به وسعت تقریبی 20 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر 10 هزار متر مربع آغاز و هم اینک به مرحله سوله‌گذاری رسیده است.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه برای احداث این مجموعه حداقل 35 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: با آغاز فعالیت کارخانه موصوف حدود 110 فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اهتمام استانداری و بدنه اجرایی استان برای حمایت از کارآفرینی در منطقه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به زودی برای حل مشکل تأمین برق این مجموعه در حال احداث تصمیم‌گیری می‌شود.

افتتاح باجه بانکی در شهرک صنعتی دو اردبیل آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با بیان اینکه اهمیت ارایه سریع و آسان خدمات بانکی به واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک راه‌اندازی این باجه را ضروری ساخته بود، اضافه کرد: امیدواریم با استمرار همکاری مدیریت بانک تجارت استان و استقبال صاحبان صنایع زمینه ارتقای این باجه به سطح شعبه نیز فراهم شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های خود با مسئولان ارشد بانک تجارت کشور در این خصوص، از همکاری و موافقت آنان با تأسیس این باجه در شهرک صنعتی اردبیل قدردانی کرد و ادامه داد: حمایت صحیح و اصولی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی که از اهداف همه ماست باید در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با همتی مضاعف انجام شود تا کشور و استان اردبیل بتواند روز به روز گام‌های بلندتری را در مسیر پر افتخار پیشرفت بردارد.

در این برنامه مدیر شعب بانک تجارت استان نیز در گزارشی گفت: برای راه‌اندازی این باجه تا 100 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/62001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول