اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کارخانه ریسباف اصفهان گرفتار تخریب داخلی شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر چه کارخانه ریسباف اصفهان از موضوع تغییر کاربری نجات یافته اما در حال حاضر عنوان شده که این کارخانه از داخل در حال تخریب است.

کارخانه ریسباف اصفهان گرفتار تخریب داخلی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مصطفی بهبهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه اصفهان یکی از شهر‌های تاریخی و فرهنگی کشور است، اظهار کرد: حفظ و حراست از آثار تاریخی موجود در سطح شهر نیز به عهده میراث فرهنگی است.

وی به اهمیت حفظ آثار میراثی و تاریخی برای شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری متولی حفظ و رسیدگی به وضعیت این آثار نیست، اما تمام مردم و مسئولان باید به جلوگیری از تخریب آثار میراثی موجود در سطح شهر‌ها توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از تغییرات صورت گرفته در بخش صنعت اصفهان تصریح کرد: طی سال‌های گذشته کاربری بسیاری از کارخانجات موجود در اصفهان بنا به وجود دلایلی تغییر یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اما در میان این کارخانجات، کاربری کارخانه ریسباف اصفهان تغییر نیافته است، اضافه کرد: کارخانه ریسباف اصفهان از موضوع تغییر کاربری نجات یافته، اما در حال حاضر مشکلاتی برای این کارخانه ایجاد شده است.

بهبهانی با بیان اینکه میراث فرهنگی متولی حفظ آثار تاریخی است، تاکید کرد: اگر چه کارخانه ریسباف اصفهان از موضوع تغییر کاربری نجات یافته، اما در حال حاضر عنوان شده که این کارخانه از داخل در حال تخریب است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ رسیدگی به این اثر تاریخی اصفهان افزود: این کارخانه جزو آثار تاریخی اصفهان به شمار می‌رود و مسئولان باید از تخریب این اثر تاریخی و میراثی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول