اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان نکا:

پاسداری بازنشستگی ندارد/ پاسداران حافظ حریم ولایتند

فرمانده سپاه شهرستان نکا گفت: پاسداری بازنشستگی ندارد و همه پاسداران از زمانی که نام‌نویسی کردند باید بدانند تا زمانی که این انقلاب مورد تهدید دشمنان است باید پاسدار حریم ولایت و انقلاب باشند.

پاسداری بازنشستگی ندارد/ پاسداران حافظ حریم ولایتند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در محفل انس مودت بازنشستگان نکا در مسجد توحید این شهرستان اظهار داشت: هم کاندیداها و هم مردم باید در تمامی مراحل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، به قانون تمکین کنند.

وی افزود: هوشیاری و بصیرت مردم در این دوره از انتخابات برملاکننده شبهات ایجاد شده توسط دشمنان است و در حضور حداکثری و همه‌جانبه در انتخابات تاثیر دارد.

رمضانی با بیان اینکه پاسداران بازنشسته ما تنها سنگر عوض کردند، یادآور شد: اکنون شما در سنگر جدید با فراغت بال بهتر و توانمندی بیشتر می‌توانید نقش ارزشمند خودشان را در دفاع از انقلاب‌ها در عرصه سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایفا کنید.

وی گفت: امروز مجموعه سپاه قدردان پاسداران پیشکسوت است و باید از تجربیات این افراد در صحنه‌های مختلف استفاده شود، همه پاسداران برای این نهاد مقدس و نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون زحمات فراوان کشیده‌اند و باید قدردان آنان باشیم.

فرمانده سپاه نکا یادآور شد: پاسداری بازنشستگی ندارد و همه پاسداران از زمانی که نام‌نویسی کردند باید بدانند تا زمانی که این انقلاب مورد تهدید دشمنان است باید آماده بوده و پاسدار حریم ولایت و انقلاب باشند.

رمضانی گفت: تفکر حمایت از انقلاب و رهبری و ولایت باید همواره و در تمام لحظات در پاسداران موج بزند چرا که شماها دوران سخت جنگ و تهدیدات مختلف دشمنان را لمس کرده‌اید.

مسئول کانون بازنشستگان پاسداران نکا نیز خاطرنشان کرد: پاسدارانی که در لحظات سخت انقلاب، با ایثار و فداکاری خود در صحنه حاضر بودند، اکنون که به درجه بازنشستگی نایل می‌شوند به منزله جدایی آنان از مجموعه سپاه نیست.

شعبانعلی زارعین یادآور شد: تجربیات این عزیزان باید در مجموعه شجره طیبه بسیج به نسل جوان منتقل شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: نشست سالانه محفل انس مودت با حضور بازنشستگان سپاه، سالانه دو بار برگزار می‌شود که طی آن به رایزنی برنامه‌های ابلاغی و تبادل‌نظر پرداخته می‌شود.

زارعین افزود: در حال حاضر بیش از 230 پاسدار بازنشسته در این کانون عضو هستند که مهم‌ترین برنامه‌های ما برای آنان اجرای برنامه‌های فرهنگی، بازدید و سرکشی از بیماران، ارائه وام، برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و... است.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول