اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کاندیدای مسن شایسته ریاست جمهوری نیست

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کاندیداها به علت کهولت سن و چالش‌های به وجود آمده در دولت‌های پنجم و ششم صلاح نیست در صحنه انتخابات ریاست جمهوری باشد.

کاندیدای مسن شایسته ریاست جمهوری نیست

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مردم و گروه‌ها باید کمک کنند، اظهار داشت: باید انجمن‌ها، گروه‌ها و تشکل‌ها برای باشکوه برگزار شدن انتخابات از مردم دعوت کنند.

برای شناخت فرد اصلح باید به گذشته آن نگاه کرد

وی با تأکید بر اینکه جریان‌های سیاسی مصالح و منافع نظام و مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح ندهند، افزود: برای شناخت فرد اصلح باید به گذشته آن نگاه کرد، گذشته افراد، توانایی‌های جسمی، پرهیز کردن از تجمل‌گرایی، توجه به مردم محروم، انقلابی و ولایی بودن، ثابت قدم ماندن بر اصول نظام جمهوری اسلامی ایران و شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند، بهترین راه برای شناخت فرد اصلح است.

عارفی در پاسخ به سئوالی در مورد افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از میان کسانی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، بخشی به منظور خدمت و بخش اندکی نیز به دلیل مسائل سیاسی و جناح بازی حضور پیدا کرده‌اند.

بخش عمده‌ای از ثبت‌نام کنندگان توانایی اداره امور کشور را ندارند

وی در مورد توانایی افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات برای اداره امور کشور بیان داشت: با ابراز تأسف بخش عمده‌ای از این افراد توانایی اداره امور کشور را ندارند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت‌نام دو تن از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از این افراد به دلیل کهولت سن، تجربه مدیریت هشت ساله و مسائل و مشکلاتی که در آن دوره رخ داد و کشور را به چالش کشاند به نظر می‌رسد مصلحت نباشد که در صحنه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند.

مردم باید بدانند در دولت‌های پنجم و ششم چه بحران‌هایی در کشور به وجود آمده است

عارفی عنوان کرد: مردم باید بدانند در دولت‌های پنجم و ششم چه رخ داده و چه بحران‌هایی در کشور به وجود آمده است که اگر مقام معظم رهبری و مراجع دخالت نکرده بودند، نظام با چالش جدی روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام فرد دیگری در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با ابراز تأسف یکی دیگر از کاندیداها با ارائه نظریه مکتب که ناشی از اتاق‌های فکر و ایجاد انحراف در مکتب اسلامی در خارج از کشور بوده در پی ایجاد تنش در جامعه است و اینگونه وانمود می‌کند که نظام اسلامی کارآیی ندارد.

کاندیداهای مکتب‌های انحرافی شایسته ریاست جمهوری نیستند

عارفی خاطر نشان کرد: امروزه بر همه دنیا اثبات شده که مکتب اسلام به دلیل توجه به انسان و عدالت مورد اقبال جهانی واقع شده است و یکی از ثبت‌نام‌کنندگان که در این زمینه ایجاد انحراف می‌کند، شایسته اداره کشور نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام افراد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در روز سه‌شنبه گفت: هر کس که تائید نشد، باید به قانون پایبند باشد و  در برابر آن تمکین کند.

انتهای پیام/80003/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول