اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس:

کاندیدای اصلح به ولی فقیه التزام قلبی دارد

مدیر حوزه‌های علمیه فارس گفت: کاندیدای اصلح علاوه بر تبعیت گفتاری و رفتاری بیشترین التزام قلبی را به ولی فقیه زمان دارد.

کاندیدای اصلح به ولی فقیه التزام قلبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت حوزویان در تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: به مصداق آیه 63 سوره نساء «أُولئِکَ‌الَّذینَ یَعْلَمُ‌اللَّهُ ما فی‏ قُلُوبِهِمْ» خدا از آنچه در دل‌های افراد است آگاه بوده و باید رفتار و گفتار و گواهی قلبی افراد در پیروی از ولی امر هماهنگ باشد.

وی افزود: اگر در این نخستین مرحله انتخاب نقصی نباشد نقایص دیگر با هدایت‌های امام‌گونه مقام معظم رهبری قابل رفع است.

این مسئول ادامه داد: اردیبهشت ماه یادآور ایام سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان فارس است و در آستانه میلاد مولودی که در مقدس‌ترین نقطه زمین زاده شد، شاهد تلاش‌های خفاشان کوردل برای خاموش کردن نور اهل بیت (ع) هستیم که هیچ‌گاه محقق نمی‌شود.

رحیمی‌صادق با اشاره به نبش قبر صحابی گرانقدر حضرت رسول (ص) و امیرالمونین (ع) در سوریه اضافه کرد: به مصداق آیه شریفه «یُریدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَاللهِ بأفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَو کَرهَ‌الْکافرونَ»، امروز وهابیون نیز هر چه تلاش کنند نمی‌توانند خورشید عالم‌تاب اهل بیت عصمت و طهارت را خاموش سازند.

وی عنوان کرد: در سال حماسه سیاسی طلبه‌ای که در مسیر تبیین و تحقق اهداف نظام تلاش نکند باید در مسیر حوزوی خود تجدید نظر کند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس عنوان کرد: در سال حماسه سیاسی با وجود تلاش دشمن برای به وجود آوردن یک جنگ احزاب با هدایت‌های امام‌گونه مقام معظم رهبری و بصیرت و فهم انقلابی مردم و هدایت‌های روحانیون معظم در کسوت سربازان نظام بار دیگر انقلاب از پیچ حساس دیگری عبور می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان قسم خورده دست به دست یکدیگر داده‌اند که مردم دچار اشتباه شوند، اما راه پرهیز از اشتباه این است که بدون ذره‌ای غفلت و کم و زیاد از رهنمودهای ولی امر خود پیروی کنیم.

رحیمی‌صادق ابراز داشت: روحانیون باید مواضع و سخنان مقام معظم رهبری را خوب درک کرده و به مردم تفهیم کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس متذکر شد: نظام دچار کسانی که داشته‌های خود را مدت‌های مدید در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند، نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی کاندیداهای ریاست جمهوری تفکرات خود را نشان داده و همگی آنان را شناخته‌اند و نیازی نیست که یک دوره دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول