اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی در مازندران:

هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی در مازندران گفت: هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است و اصلاح‌طلبان با اعتقاد به دنبال او رفتند.

هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، داوود کشاورزیان در نخستین نشست دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی هاشمی در مازندران، در هتل اسرم ساری، اظهار داشت: این انتخابات را در شرایطی برگزار می‌کنیم که گفتمان اصلاحات در جامعه نهادینه شده است.

کشاورزیان با اشاره به اینکه با ورود هاشمی به عرصه انتخابات، شور و شوق در جامعه ایجاد شده و مردم راغب به شرکت در انتخابات شدند، ادامه داد: زمانی می‌توان انتظار برگزار شدن انتخابات پررنگ داشت که از همه سلایق و گروه‌ها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 50 میلیون نفر در کشور، واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: باید رئیس‌جمهوری با رای بیش از 40 میلیون نفر انتخاب شود تا بتواند مشکلات فعلی کشور را حل کند.

رئیس ستاد هاشمی در مازندران، اظهار داشت: تا انتخابات وقت خیلی کمی داریم و اجازه ندهیم این فرصت با بگو مگو طی شود.

استاندار مازندران در زمان اصلاحات، یادآور شد: کاری نکنیم باعث ریزش آرای هاشمی شود.

وی با بیان اینکه از هرگونه اسراف باید خودداری و سعی کنیم به حداقل‌ها بسنده شود، تصریح کرد: باید با برخوردهای مناسب، باعث جذب آرا شویم.

کشاورزیان با اشاره به اینکه هاشمی چهره فراجناحی است، متذکر شد: چهره‌ای در اندازه وی نمی‌تواند و نباید که جناحی باشد.

وی با بیان اینکه هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است و اصلاح‌طلبان با اعتقاد به دنبال او رفتند و تنها کسی است که در شرایط فعلی، می‌تواند کشور را در مسیر قرار دهد، گفت: هاشمی با آبروی خود بازی کرد و با ایثار پذیرفت وارد عرصه انتخابات شود.

کشاورزیان با اشاره به اینکه هاشمی فقط کاندیدای اصلاح‌طلبان نبوده و کاندیدای اصولگرایان هم هست، ادامه داد: آنها هم از مدت‌ها قبل به دنبال هاشمی بودند.

رئیس ستاد هاشمی در مازندران، خاطرنشان کرد: هاشمی را به نفع گروه سیاسی خودمان، مصادره نکنیم.

کشاورزیان یادآور شد: اگر هاشمی رئیس‌جمهور شود، به من و شما باج نخواهد داد و کابینه او هم یک کابینه فراجناحی و متشکل از همه مدیران با تجربه است.

وی با بیان اینکه قانون در همه احوال، باید در ستادها رعایت شود، گفت:‌ می‌دانیم که تا قبل از زمان رسمی تبلیغات، تبلیغات ممنوع است.

کشاورزیان با اشاره به اینکه تخریب‌ها نتیجه معکوس دارد، اظهار داشت: انتظار هم نداریم دیگران کاندیدای ما را تخریب کنند و حتی اگر این کار را هم انجام دادند، ما از مسیر قانون خارج نشده و عکس‌العمل نشان نمی‌دهیم. 

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول