اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

کاندیدای اصلح برای نظام هزینه و حاشیه‌سازی ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: کاندیدای اصلح نباید حاشیه‌ساز باشد و برای نظام هزینه داشته باشد.

کاندیدای اصلح برای نظام هزینه و حاشیه‌سازی ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، حضور در انتخابات را تکلیف شرعی دانست و اظهار داشت: مردم بصیر ایران با حضور خود در انتخابات اجازه نمی‌دهند کفار و بیگانگان در تصمیم‌گیری‌های آنان دخالت کنند.

وی با اشاره به امیدواری دشمن برای عدم شرکت مردم در انتخابات و یا حداقل حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات گفت: دشمن به هر میزانی که مردم در انتخابات شرکت نداشته باشند به همان میزان امیدوارتر می‌شود تا افرادی که در انتخابات شرکت نداشته‌اند را ضد انقلاب و سرباز خود قلمداد کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان یادآور شد: دشمن ماه‌ها قبل از انتخابات با اعمال تهدیدها و فشار تحریم‌های اقتصادی قصد داشته است مردم را نسبت به انقلاب و اصل نظام مأیوس و دل‌سرد کرده تا از این طریق بتواند مقدمات حضور کم‌رنگ ملت را در انتخابات پیش رو فراهم کند.

وی نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه خواند و گفت: برای تحقق حماسه مورد نظر معظم‌له نیاز به یک همایش بزرگ سیاسی در صحنه انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان همچنین انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و شاخص‌های مقام معظم رهبری را وظیفه دوم مردم بعد از شرکت در انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برای انتخاب فرد اصلح باید به سوابق گذشته نامزدها توجه داشته باشند.

دیباجی تصریح کرد: مردم باید در انتخاب اصلح مراقب افرادی که سابقه خوبی نداشته و جزو فتنه‌گران یا در صف آنان بوده‌اند و یا پس از فتنه سوابق و مواضع خوبی را از خود ارائه نکرده، باشند.

وی افزود: این افراد، امتحان خود نسبت به انقلاب و مردم را پس داده و نشان دادند افرادی دلسوزی نبوده و بیشتر به دنبال کسب و کار و ریاست و سوء استفاده از جایگاهی بودند که برای آن خون هزاران شهید ریخته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، پایبندی به اسلام و انقلاب و قانون اساسی، ولایت‌مداری، قانون‌مداری، اهل تقوا، و برخورداری از ایمان سرشار، پرشور، مدیر، مدبر و با برنامه بودن را از جمله معیارها و شاخصه‌های کاندیدای اصلح قلمداد و عنوان کرد: کاندیدای اصلح نباید حاشیه‌ساز باشد و برای نظام هزینه داشته باشد.

دیباجی همچنین متذکر شد: درصورت توجه به معیارهای امام راحل و شاخص‌های مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح، انتخابی که صورت بگیرد بهترین انتخاب خواهد بود.

وی اذعان داشت: مردم هوشیار و بصیر ایران انقلابی در 24 خردادماه امسال با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول