اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسدآباد:

هیچ کاندیدایی رد صلاحیت نشد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: ما هیچ‌گونه رد صلاحیتی در خصوص کاندیداهای شوراهای شهر و روستاها نداشتیم.

هیچ کاندیدایی رد صلاحیت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، یوسف ترکمانی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از روند انتخابات در این شهرستان گفت: ما هیچ‌گونه رد صلاحیتی در خصوص شوراهای شهر و روستاها نداشتیم.

وی افزود: در بخش پیرسلمان 135 نفر، بخش مرکزی 335 نفر، در شهر اسدآباد 38 و آجین هشت نفر برای انتخابات شوراها ثبت ‌نام کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رأی نیز به 120 شعبه رسیده است.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه مردم شهرستان اسدآباد با حضور در عرصه‌های مختلف اوج بالای مشارکت سیاسی را در سطح استان دارند، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم از نمونه‌ عینی مشارکت سیاسی آنان در کشور است.

حمزه عبدکوند پیشینه مردم اسدآباد را وجود سید جمال‌الدین اسدآبادی خواند و گفت: وجود این شخصیت برجسته و بین‌المللی در این شهرستان افتخار بزرگی است که نصیب مردم اسدآباد شده است.

وی با اشاره اینکه شهرستان اسدآباد 110 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: این شهرستان با شش شهرستان غربی و شرقی و در همجواری چندین استانی قرار گرفته که مشخصه بارز آن استقرار ماهواره در این شهرستان است.

فرماندار اسدآباد از فعالیت 43 درصد شاغلان در بخش کشاورزی در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این شهرستان در سطح استان با تولید محصولات باغی و زراعی مقام‌های اول تا سوم را در سطح استان داراست که از جمله این محصولات چغندر قند، ذرت علوفه‌ای، هلو و شلیل است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد 403 شهید تقدیم انقلاب در دوران دفاع مقدس کرده است، تصریح کرد: بیش از 40 درصد مردم این شهرستان عضو بسیج هستند.

عبدکوند همچنین با اشاره به ولایت‌پذیری جامعه شهرستان خاطرنشان کرد: همین ولایت‎پذیری و پیروی از رهبر معظم انقلاب موجب شد مردم در صحنه‌های مختلف حضوری فعالانه داشته باشند.

انتهای پیام/89008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول