اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عشایر کهگیلویه و بویراحمدی در طاغوت‌ستیزی نمونه‌اند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عشایر این استان در طاغوت‌ستیزی نمونه ندارند.

عشایر کهگیلویه و بویراحمدی در طاغوت‌ستیزی نمونه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌حسین صابری در گردهمایی بزرگ یک‌هزار و 300 نفری بسیجیان عشایر کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت روز بسیج عشایری در منطقه عشایری گرگوی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: سراسر تاریخ عشایر ایران را که مطالعه می‌کنیم عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نمونه‌اند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عشایر این استان در طاغوت‌ستیزی همواره نمونه و سرآمد در کشور بوده‌اند و به هیچ غارتگری در طول تاریخ باج نداده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که آن‌ها در خلق حماسه‌ها نیز پیشرو و پرچمدار بوده‌اند، تصریح کرد: اگر استان کهگیلویه و بویراحمد در حماسه‌های مختلف مقام نخست را به خود اختصاص می‌دهد همه به دلیل حضور عشایر در صحنه است.

صابری، ایستادگی عشایر این استان در برابر خاندان پهلوی را مبارزه‌ای تاریخی دانست و افزود: بی‌شک دلاور مردی‌های عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دوران پیش از پیروزی نهضت برای همیشه در دفتر خدمات‌ آن‌ها ثبت خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امسال به فرموده رهبری معظم انقلاب باید به استقبال حماسه سیاسی و اقتصادی برویم که عشایر در هر دو زمینه کمک بزرگی به تحقق این فرموده خواهند کرد.

صابری از تولیدات عشایری به عنوان مهم‌ترین رکن در حماسه اقتصادی نام برد و افزود: عشایر باید در این برهه که دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته با مجاهدت در تولید به اقتصاد کشور بیش از گذشته کمک کنند.

وی عنوان کرد: در عرصه سیاسی هم این عشایر به مانند گذشته برگ زرینی از خود بر جای خواهند گذاشت.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول