اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

ارائه خدمات کمک آموزشی به دانش‌آموزان تحت حمایت کهگیلویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، خدمات کمک آموزشی به آنان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات کمک آموزشی به دانش‌آموزان تحت حمایت کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پرداخت هزینه ثبت‌نام 264 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان جهت شرکت در آزمون کنکور سال‌جاری خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان تحت حمایت به موازات سایر اقدامات فرهنگی انجام شده، کمیته امداد امام خمینی این شهرستان به منظور تقویت بنیه علمی و موفقیت در کنکور برای دانش‌آموزان سال آخر دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آمادگی کنکور کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه عنوان کرد: در همین راستا هزینه ثبت‌نام کنکور 264 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد شهرستان با اعتباری بالغ بر 52 میلیون و 806 هزار ریال پرداخت شد.

رحیمی‌نیا کمک به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی را یکی از مؤلفه‌های کاری کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دانست و گفت: در همین راستا کمک‌های قابل توجهی تاکنون به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در مقاطع تحصیلی مختلف صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور و استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مجتمع‌های فرهنگی، شاهد قبولی چشمگیر دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور امسال خواهیم بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه ادامه داد: پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال جهت هزینه‌های رفاهی، تربیتی و تحصیلی مجتمع‌های فرهنگی دخترانه و پسرانه کمیته امداد این شهرستان از دیگر خدمات ارائه شده این نهاد حمایتی در کهگیلویه به شمار می‌آید.

به گفته رحیمی‌نیا، مجتمع‌های پسرانه شهید خیراندیش، مجتمع فرهنگی تربیتی دخترانه حضرت زهرا (س) در دهدشت و مجتمع پسرانه شهید بهشتی در دیشموک از آغاز سال تحصیلی به صورت شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه ادامه داد: این مجتمع‌ها با ظرفیت 220 نفر و با تمامی امکانات رفاهی و تحصیلی، دانش‌آموزان تحت حمایت پسر و دختر دارای شرایط  پذیرش را برای مدت یک سال تحصیلی پذیرش کردند.

وی عنوان کرد: داشتن معدل بالا، دوری منازل مسکونی از مدرسه یا نبودن مدرسه در محل سکونت و ... از جمله شرایط پذیرش این مجتمع‌های آموزشی عنوان شده است.

رحیمی‌نیا افزود: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 294 میلیون ریال جهت خوراک، پوشاک، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، کلاس‌های تقویتی و سایر خدمات رفاهی دانش‌آموزان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال تحصیلی شاهد رشد و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان این مجتمع‌ها بوده‌ایم و امید است شاهد تحول عظیم علمی و موفقیت نهایی تمامی دانش‌آموزان در امتحانات پایانی باشیم.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول