اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کسب رتبه نخست کشوری کهگیلویه و بویراحمد در ثبت و ساماندهی مساجد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن 480 مسجد و ثبت 80 درصد از مساجد، رتبه اول در ثبت و ساماندهی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست کشوری کهگیلویه و بویراحمد در ثبت و ساماندهی مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مسئولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور در بیت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گزارشی از عملکرد مجموعه ستاد عالی مساجد کشور ارائه کردند.

امین کمالوندی به وضعیت کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: این استان با دارا بودن 480 مسجد و ثبت 80 درصد از مساجد، رتبه اول در ثبت و ساماندهی کانون‌های فرهنگی و هنری در کشور را کسب کرده است.

مدیرکل و دبیر هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار تعداد کانون‌‌های فرهنگی و هنری استان را 406 کانون عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد 480 مسجد موجود در استان، رتبه اول کشوری را از لحاظ دارا بودن کانون‌‌ها کسب کردیم.

وی به میزان خدمات ارائه شده به کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون خدمات ارزشمندی از جمله بیش از 150 دوربین عکاسی، 200 دستگاه پرینتر و بیش از 150 رایانه با کلیه امکانات به کانون‌‌های مساجد این استان ارائه شده است.

کمالوندی در ادامه تعداد کانون‌‌های تخصصی این استان را 18 باب ذکر کرد و گفت: با توجه به سهمیه استان در راه‌‌اندازی کانون‌ها، این میزان باید به 20 کانون نیز برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که با همت ستاد عالی مساجد کشور 100 درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از کانون فرهنگی و هنری برخوردار شوند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول