اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون زندانیان قزوین:

زمینه اشتغال 50 نفر از زندانیان قزوینی فراهم شد

مدیر بنیاد تعاون زندانیان قزوین از توسعه اشتغال زندانیان استان خبر داد و گفت: با همکاری سازمان پسماندهای شهرداری 50 نفر از زندانیان در حوزه‌های مختلف مشغول به کار خواهند شد.

زمینه اشتغال 50 نفر از زندانیان قزوینی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، مجید زکی‌زاده با اعلام این خبر افزود: همکاری شهرداری و سازمان‌های وابسته به این نهاد زمینه اشتغال زندانیان را توسعه بخشیده و در حال حاضر بخش عظیمی از خدمات این حوزه توسط مددجویان اجرا می‌شود.

وی گفت: سیاست گسترش اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان بر مبنای کاهش ارتکاب جرم و تکرار آن و ایجاد زندگی سالم در دستور کار بنیاد تعاون زندانیان قرار دارد و این مهم با همکاری و مشارکت سایر نهادهای ذیربط استانی روند رو به رشدی را طی می‌کند.

زکی‌زاده عنوان کرد: هم‌اکنون بیش از 150 نفر از زندانیان در بخش خدمات عمومی اشتغال دارند و تا پایان سال ظرفیت اشتغال به کار این دسته از متقاضیان تکمیل خواهد شد.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین همچنین از راه‌اندازی فاز دوم کارخانه بسته‌بندی قند و حبوبات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی فاز دوم این طرح زندانیان بیشتری تحت پوشش طرح‌های شغلی این بنیاد قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتغال به کار زندانیان در تغییر رفتار و سبک زندگی آنها بسیار کارآمد است و امیدوار هستیم با طرح توسعه این برنامه، جمعیت کیفری زندان‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/2667/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول