اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای ساختمان جدید زندان اهر

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی از اختصاص اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال برای ساختمان جدید زندان اهر خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای ساختمان جدید زندان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، میرعلی‌اکبر بنی هاشمی در جمع خیران و اعضای انجمن حمایت از زندانیان اهر گفت: امیدواریم با اتمام عملیات ساختمانی زندان جدید اهر فضایی مناسب و استاندارد برای نگهداری زندانیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای مددجویان این زندان فراهم آید.

وی بحث اشتغال و کارآموزی زندانیان را از دیگر اولویت‌های این اداره کل در زندان‌های تحت پوشش برشمرد و افزود: در زندان تبریز و مراغه به علت وجود فضای مناسب و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی این امر محقق شده و امیدواریم این برنامه‌ها با احداث زندان جدید اهر در شهرستان اهر نیز عملیاتی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: انجمن‌های حمایت از زندانیان تا سال 79 کمک‌های دولتی بهره می‌جستند که متأسفانه این کمک‌ها از سال 79 به بعد قطع شده و این انجمن با مشارکت و همراهی مردمی خیران اداره می‌شود که امیدواریم با تدوین برنامه‌های مختلف درآمدزایی برای این انجمن‌ها بتوانیم گام‌های عملی در کمک به زندانیان و خانواده‌های نیازمند آنها برداریم.

بنی‌هاشمی افزود: با کمک دولت و از طریق کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری مراکز استان و شهرستان‌ها به زندان‌هایی که بعد از خروج از زندان و اصلاح شرایط لازم را برای اشتغال و ایجاد کارگاه‌های کوچک زودبازده داشته باشند تسهیلات بانکی تا سقف 200 میلیون ریال وام اشتغال از طریق معرفی کار گروه به بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

بنی‌هاشم، اعضای انجمن زندانیان و خیران همکار در این انجمن را مددکاران گمنام جامعه برشمرد که با تأسی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) در کمک به نیازمندان گام برمی‌دارند و این حرکت معنوی آنها کمک موثری را به حل مشکلات خانواده زندانیان برای زندگی شرافتمندانه خواهد داشت. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول