اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان خبر داد

هدف حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: بسیج دانشجویی تلاش داشته تا بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده توسط جریان‌ها و احزاب مختلف سیاسی در کشور و دانشگاه به وظایف اصلی خود که همان ایجاد فضای شور، شعور و ترغیب به منظور حضور حداکثری و انتخاب فردی اصلح است، عمل کند.

هدف حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و لزوم توجه ویژه به انتخابات پیشرو که به تعبیر رهبری مصرع برجسته حماسه سیاسی است، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان همواره تلاش کرده که در این راه قدم بردارد.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تلاش داشته تا بدون توجه به حاشیه‌های ایجاد شده توسط جریان‌ها و احزاب مختلف سیاسی در کشور و دانشگاه به وظایف اصلی خود که همان ایجاد فضای شور، شعور و ترغیب به منظور حضور حداکثری و انتخاب فردی اصلح است، عمل کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: در همین زمینه مجموعه بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در دو حوزه عمومی و خصوصی با اعلام 10شاخص برای تحقق امور فوق نسبت به انجام تکلیف خود اهتمام جدی داشته است.

وی تصریح کرد: از آن جمله می‌توان به بحث نگرش گفتمانی و تبیینی افکار در باب ورود به عرصه رقابت در انتخابات اشاره کرد که در همین زمینه با نگاه ویژه به گفتمان انقلاب اسلامی و خط واقعی امام به عنوان نمود نظری و عملی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و گفتمان اصلی نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی تلاش شده است.

صالحی افزود: تلاش مجموعه بسیج دانشجویی تا جایی ادامه دارد تا این تفکر در جامعه و سطح دانشگاه نشر و گسترش یافته و خط بطلانی بر سایر تفکرات مخرب و بی‌اساس دیگر باشد.

وی اضافه کرد: محور اصلی دیگر طرح چهار سوال اساسی و مهم برای نامزدهای انتخابات است تا بدین وسیله بتوان اصلح را شناسایی و به جامعه عرضه کرد که این چهار محور عبارتند از ارائه مبانی نظری و اندیشه‌ای نامزدها، موضع گیری‌ها و اقدامات در برهه‌های حساس و نقاط عطف انقلاب اسلامی، ارائه برنامه کاری مدون و در نهایت تیم کاری این افراد است.

انتهای پیام/230/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول