اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار قزوین صورت گرفت

آغاز بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی در آوج

بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای شهید آباد از توابع شهرستان آوج با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای شهید آباد از توابع شهرستان آوج با حضور ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سید عبدالله موسوی فرماندار آوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به لزوم توجه به بخش کشاورزی اظهار داشت: اجرای طرح‌های زیربنایی در بخش آب کشاورزی زمینه رشد و توسعه و امنیت غذایی را فراهم خواهد کرد.

محمدرضا صفری نیز با اشاره به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در توسعه طرح‌های آب و خاک در مناطق روستایی گفت: در هشت سال گذشته طرح‌هایی که در بخش آب و خاک اجرا شده رشد چشمگیری داشته است.

وی اذعان داشت: برای این طرح که به ظرفیت 55 هزار متر مکعب ذخیره سازی آب برای 50 هکتار از اراضی کشاورزی و باغات این روستا است بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/2667/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول