اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار:

40 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در گرمسار و آرادان ایجاد می‏شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: بر اساس پیش‏بینی‏های صورت گرفته، بیش از 40 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در شهرستان‏های گرمسار و آرادان ایجاد می‏شود.

40 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در گرمسار و آرادان ایجاد می‏شود

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با دارا بودن بیش از 40 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت برای همه علاقه‏مندان به ویژه دانش‏آموزان در تابستان سال جاری در شهرستان‏های گرمسار و آرادان فعالیت می‏کند.

وی تصریح کرد: بیش از 10 پایگاه در آرادان و 30 پایگاه در شهرستان گرمسار مستقر شده و آماده ثبت نام از متقاضیان در رشته‏های مختلف است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد، آموزشگاه‏های آزاد هنری، موسسات و انجمن‏های فرهنگی و هنری از جمله پایگاه‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که در سراسر شهرستان‏های آرادان و گرمسار آماده خدمات‏رسانی شده‏اند.

نورمحمدی در ادامه افزود: ثبت نام این کلاس‏ها از نیمه دوم خرداد و کار کلاس‏ها از تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این دوره‏ها در رشته‏ها و گرایش‏های مختلف شامل قرآنی، فرهنگی و هنری از جمله روان‏خوانی و روخوانی قرآن، ترتیل و قرائت، طراحی و نقاشی، منبت، معرق، کامپیوتر، موسیقی، بازیگری، نمایش‏نامه‏نویسی، کتابخوانی و داستان‏نویسی و شعر زیر نظر اساتید و مربیان مجرب برگزار می‏شود.

نورمحمدی همچنین اضافه کرد: از آنجایی که از سیاست‏های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسجد حوری است؛ توسعه و تشکیل بیشتر کلاس‏های اوقات فراغت در کانون‏های مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار اظهار داشت: برنامه‏هایی از قبیل برپایی نمایشگاه و اعزام به اردوهای مختلف و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری از جمله امور جنبی این کلاس‏هاست.

انتهای پیام/2249/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول