اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان خبر داد

تجهیز تمامی مراکز نظامی و انتظامی شهر زاهدان به قطعات کاهنده مصرف آب

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت:پیرو اجرای طرح مدیریت مصرف آب در شهر زاهدان و با اولویت مشترکین عمده و پر مصرف، در فاز دوم این طرح تمامی مراکز نظامی و انتظامی شهر زاهدان به قطعات کاهنده مصرف مجهز خواهند شد.

تجهیز تمامی مراکز نظامی و انتظامی شهر زاهدان به قطعات کاهنده مصرف آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ابوالفضل صدرائیه اظهار داشت: پیرو اجرای طرح مدیریت مصرف آب در شهر زاهدان و با اولویت مشترکین عمده و پر مصرف، در فاز دوم این طرح تمامی مراکز نظامی و انتظامی شهر زاهدان به قطعات کاهنده مصرف مجهز خواهند شد.

وی افزود: با همکاری‌های صورت گرفته با سپاه سلمان استان، تعداد هزار و 140 سرشیر کاهنده مصرف بر روی شیر‌آلات این مراکز نصب شده است.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با نصب این کاهنده‌های مصرف آب، ٣٠ تا ٤٠ درصد در کاهش میزان مصرف مؤثر واقع شود.

صدرائیه ابراز امیدواری کرد: با همکاری سایر ارگان‌های نظامی و انتظامی استان در نصب این تجهیزات، شاهد توزیع بهینه آب ارزشمند انتقالی به زاهدان به ویژه در ساعات اوج مصرف تابستان باشیم.

انتهای پیام/75002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول