اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

واگذاری 29 هزار انشعاب آب و فاضلاب در اردبیل

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل از واگذاری 29 هزار انشعاب آب و فاضلاب در اردبیل خبر داد و گفت: در سال گذشته 37 هزار انشعاب آب و فاضلاب واگذار شده که در تلاش هستیم امسال 29 هزار انشعاب را واگذار کنیم.

واگذاری 29 هزار انشعاب آب و فاضلاب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های مسکن مهر در آستانه افتتاح برخی از واحدها همزمان با سوم خرداد اظهار داشت: البته در این واگذاری، انشعاب آب در اولویت است و در تلاش هستیم انشعاب فاضلاب را نیز به تدریج واگذار کرده و تا مهرماه زمینه و بستر بهره‌برداری کامل از این تأسیسات را فراهم کنیم.

وی با بیان این‌که هیچ مشکلی در واگذاری انشعابات مساکن مهر وجود ندارد، تصریح کرد: ما در تمام مجتمع‌های مسکونی مهر با درخواست خود شرکت‌های تعاونی و مجموعه‌های فعال در ساختمان‌سازی سعی می‌کنیم به سرعت با تأمین منابع و اعتبارات، زیرساخت‌ها به ویژه انشعاب آب و فاضلاب را انجام دهیم.

حسن‌زاده در مورد مشکل سایر مجموعه‌های مسکن مهر نیز خاطر نشان کرد: پیمانکار خط انتقال فاضلاب پروژه‌های فرهنگیان در شام‌اسبی و همچنین مسکن مهر نکونام با ظرفیت یک‌هزار و 200 واحد انتخاب شده و عملیات اجرایی به سرعت شروع می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با اخذ مجوز حفاری از شهرداری و اعلام نظر کمیته ترافیک استان کارها به سرعت انجام می‌شود و ما در تلاش هستیم در کمترین زمان و تا آغاز فصل بارندگی‌ها در اکثر پروژه‌های مسکن مهر زیرساخت‌ها را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: ‌بیشتر پروژه‌های مسکن مهر در بخش آب آماده واگذاری انشعاب است و ما در اکثر شهرها زیرساخت‌های فاضلاب را نیز در حال تکمیل داریم که به محض تأمین هزینه‌ها نصب انشعابات انجام می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که با کمترین مشکل و چالش انشعابات و واگذاری‌ها برای مجتمع‌های مسکونی مهر انجام می‌شود، یادآور شد: به نظر می‌رسد شرکت آبفای استان در تأمین منابع اعتباری نیز با وعده‌هایی که وزیر راه و شهرسازی و همچنین استاندار اردبیل داده مشکل خاصی را شاهد نباشد.

حسن‌زاده همچنین از واگذاری 29 هزار انشعاب آب و فاضلاب در اردبیل خبر داد و گفت: در سال گذشته 37 هزار انشعاب آب و فاضلاب واگذار شده که در تلاش هستیم امسال 29 هزار انشعاب را واگذار کنیم.

وی افزود: البته از این تعداد 21 هزار رشته مربوط به انشعاب آب و 14 هزار انشعاب نیز مربوط به انشعاب فاضلاب بوده است.

حسن‌زاده از راه‌اندازی 37 دفتر پیشخوان شهری در 10 شهرستان خبر داد و تصریح کرد:‌ خدمات‌رسانی مطلوب و کسب رضایت مشترکین مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این دفاتر پیشخوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از هماهنگی برای اخذ مجوز لازم برای آغاز هر چه سریعتر حفاری‌ها برای انتقال انشعاب آب و فاضلاب خبر داد و خاطر نشان کرد: برای سرعت گرفتن در انجام این پروژه‌ها تا پایان اردیبهشت تمام هزینه‌های آب و فاضلاب واحدهای مسکونی مهر استان از محل تسهیلات مسکن مهر پرداخت می‌شود.

علی حیدری در پایان سخنان خود اضافه کرد: مجوز اجرای خط انتقال در حوزه اداره کل راه و شهرسازی برای مسکن مهر شام‌اسبی بلامانع بوده و این اداره آماده همکاری همه‌جانبه برای سرعت گرفتن اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول