اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

استقرار 500 صندوق برای اخذ آرای مردم رشت

فرماندار رشت از استقرار بالغ بر 500 صندوق اخذ رأی در انتخابات 24 خرداد 92 برای حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

استقرار 500 صندوق برای اخذ آرای مردم رشت

ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات رأی هر ایرانی پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کند که توطئه‌های آنها خدشه‌ای بر اراده ملی ملت ایران ندارد. 

فرماندار رشت با اشاره به پیش‌بینی استقرار 500 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: احتمال افزایش صندوق‌های پیش‌بینی شده با تصویب هیئت اجرایی انتخابات رشت وجود دارد.

وی، برپایی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و یادآور شد: تمام افراد باید در این عرصه بزرگ مشارکت و همکاری داشته باشند.

عظمتی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار گیلان حماسه‌آفرین 9 دی هستند، اذعان کرد: مطمئن هستیم با توکل به خداوند متعال در 24 خرداد ماه حماسه‌ای عظیم از جنس ولایت‌مداری و عمق‌ باور‌های ملت بصیرت و وفادار ایران اسلامی به وجود می‌آید که شکست توطئه‌های اقتصادی دشمنان رقم می‌خورد.

وی با تصریح بر اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید امانتدار و امین آرای مردم باشند، خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، رعایت اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند از دیگر وظایف متولیان و دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات در هر حوزه انتخابیه محسوب می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم با عبور از بحران‌های کشور حماسه بزرگ خلق می‌کنند، گفت: مردم‌محوری از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی ضرورت تبیین حماسه سیاسی برای آحاد مردم را مهم خواند و خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی، راهپیمایی‌ و انتخابات گذشته هر کدام حماسه‌های بزرگی بودند اما در سال 92 حوادث متعددی را در پیش داریم که یکی از آنها انتخابات ریاست جمهوری است.

عظمتی از استقرار 500 صندوق اخذ رأی در انتخابات 92 شهرستان رشت خبر داد.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول