اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

تحلیل محتوای کتاب نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در اردبیل انجام شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تحلیل محتوای کتاب نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در استان اردبیل به مرحله نهایی رسید.

تحلیل محتوای کتاب نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در اردبیل انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی جوادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی فعالیت‌های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: اعتباربخشی، ارزشیابی و تحلیل محتوای تعدادی از کتاب‌های درسی جدید‌التالیف در استان اردبیل انجام پذیرفت.

وی عنوان کرد: کتاب درسی پرکاربردترین و اصلی‌ترین رسانه آموزشی و ویترین آموزش و پرورش است که به تمام خانه‌ها راه می‌یابد و مورد قضاوت قرار می‌گیرد بنابراین نقد و بررسی، تحلیل، اعتباربخشی و ارزشیابی آن جهت مناسب‌سازی محتوا باید با دقت انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «کتاب‌های درسی یکی از موارد بسیار مهم در آموزش و پرورش است» همواره باید با چشم بینا بر محتوای کتاب‌های درسی نظارت کرد تا به تناسب نیازها و پیشرفت‌ها و جنسیت دانش‌آموزان، معارف الهی و اسلامی و مدنی و تمدن‌ساز و انسان‌ساز گنجانده شود و برخی موارد غیر مناسب اصلاح شود.

جوادی تاکید کرد: در این راستا و در اجرای بند الف راهکار 1-1 سند تحول بنیادین، کتاب‌های جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی پایه سوم، زبان انگلیسی و کار و فناوری پایه اول متوسطه، محاسبات فنی 1، کارگاه مکانیک عمومی و کاربرد رایانه در حسابداری شاخه فنی و حرفه‌ای توسط کارگروه‌های تخصصی استان اردبیل مورد بررسی و اعتباربخشی قرار گرفت و تحلیل محتوای کتاب نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در استان انجام شد.

قائم مقام شورای بررسی و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: در راستای ارزشیابی کتاب‌های درسی پایه دوم و ششم ابتدایی، کتاب هدیه‌های آسمان استان اردبیل جزو نمونه آماری بود که طرح ارزشیابی از بهمن ماه 91 تا اردیبهشت ماه 92 با مشارکت تعداد 36 نفر از معلمان پایه‌های مربوطه در 20 مدرسه منتخب نواحی و مناطق استان انجام شد.

انتهای پیام/62006/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول