اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

اجرای 15 طرح وزارت آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی

معاون آموزش و پرورش آمل از اجرای 15 طرح وزارت آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی خبر داد.

اجرای 15 طرح وزارت آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه لطفی‌نائیج صبح امروز در جمع مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس ابتدایی شهرستان آمل، با تجلیل از تلاش مدیران، به اجرای 15 طرح وزارتی در مدارس ابتدایی اشاره داشت و گفت: مدارس ابتدایی براساس کیفیت اجرایی طرح‌های آموزش و پرورش و براساس برنامه‌های سند تحول بنیادین ارزشیابی می‌شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی 92-91 هشتاد و هفت کارگاه آموزشی با شرکت 3 هزار و 250 نفر ساعت تشکیل شده و کارگاه برنامه‌ریزی سالانه مدیران با هدف برنامه‌ریزی بهتر در سال آینده، برنامه‌ریزی شده است.

معاون آموزش ابتدایی آمل اجرای طرح جابر با هدف عملی کردن آموزش را بهترین طرح دانست و گفت: سند تحول بنیادین با صراحت کیفیت را در آموزش بهتر می‌داند و با اجرای آزمون‌های عملی و عملکردی و کشف مجهول در اندیشه رسیدن به این مهم است.

وی تاکید داشت: کارهای عملی و دست‌ساخته‌ها چون حاصل تلاش مستقیم دانش‌آموز است، دانش‌آموز لذت یادگیری را می‌چشد و به آموزش بیشتر علاقه‌مند می‌شود.

لطفی‌نائیج مشارکت خانواده و انجمن اولیا را در امور مدارس بسیار مهم دانست و گفت: توجه مدیران به توان انجمن اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان موجب مشارکت خانواده‌ها در طرح‌ها و برنامه‌های مدارس شده و مدیران را در رسیدن به اهداف بزرگ سند تحول بنیادین کمک بزرگی می‌کند.

وی با بیان اینکه مشارکت اولیا در سال‌های اخیر در نظام آموزش و پرورش افزایش یافته است، تصریح کرد: این نشان از احساس مسئولیت والدین نسبت به مدارس است که باید ارج نهاده شود.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول