به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه لطفینائیج صبح امروز در جمع مدیران مجتمعهای آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس ابتدایی شهرستان آمل، با تجلیل از تلاش مدیران، به اجرای 15 طرح وزارتی در مدارس ابتدایی اشاره داشت و گفت: مدارس ابتدایی براساس کیفیت اجرایی طرحهای آموزش و پرورش و براساس برنامههای سند تحول بنیادین ارزشیابی میشوند.
وی افزود: در سال تحصیلی 92-91 هشتاد و هفت کارگاه آموزشی با شرکت 3 هزار و 250 نفر ساعت تشکیل شده و کارگاه برنامهریزی سالانه مدیران با هدف برنامهریزی بهتر در سال آینده، برنامهریزی شده است.
معاون آموزش ابتدایی آمل اجرای طرح جابر با هدف عملی کردن آموزش را بهترین طرح دانست و گفت: سند تحول بنیادین با صراحت کیفیت را در آموزش بهتر میداند و با اجرای آزمونهای عملی و عملکردی و کشف مجهول در اندیشه رسیدن به این مهم است.
وی تاکید داشت: کارهای عملی و دستساختهها چون حاصل تلاش مستقیم دانشآموز است، دانشآموز لذت یادگیری را میچشد و به آموزش بیشتر علاقهمند میشود.
لطفینائیج مشارکت خانواده و انجمن اولیا را در امور مدارس بسیار مهم دانست و گفت: توجه مدیران به توان انجمن اولیا و خانوادههای دانشآموزان موجب مشارکت خانوادهها در طرحها و برنامههای مدارس شده و مدیران را در رسیدن به اهداف بزرگ سند تحول بنیادین کمک بزرگی میکند.
وی با بیان اینکه مشارکت اولیا در سالهای اخیر در نظام آموزش و پرورش افزایش یافته است، تصریح کرد: این نشان از احساس مسئولیت والدین نسبت به مدارس است که باید ارج نهاده شود.
انتهایپیام/86011/ش20/ض1002