اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

اهتمام گروه‌های تحقیقاتی آموزش و پرورش برای اصلاح کتب درسی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گروه‌های تحقیقاتی در حوزه‌ کتب درسی شروع به کار کرده‌اند تا نکاتی که منشاء آسیب فکری در کودکان می‌شود را بررسی کنند.

اهتمام گروه‌های تحقیقاتی آموزش و پرورش برای اصلاح کتب درسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در پنجمین نشست مدیران‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بعد از انقلاب اظهار کرد: جمع‌آوری و مستندسازی و مکتوب‌شدن تجربیات مدیران‌کل و معاونان آموزش و پرورش برای سرعت‌دادن به مباحث تربیتی، آموزشی و سازمان‌دهی نیروی انسانی به مدیران آینده کمک می‌کند.

فخریان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این سند شش زیرساخت پیش‌بینی شده که مهم‌ترین آن برنامه درسی ملی بود که در اسفند 91 تصویب شد.

وی افزود: در برنامه درسی ملی، محتوای کتب درسی و روش‌های تدریس این کتب و زمان تدریس تعیین تکلیف شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با تاکید بر نقش‌آفرینی آموزش و پرورش در حماسه‌‍‌ سیاسی و اقتصادی یادآور شد: از جمله حرکات انقلابی در نقش‌آفرینی معلمان حفظ آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و مبارزه با انحرافات بوده است.

فخریان در ارتباط با تذکرات رهبری به آموزش و پرورش افزود: سند تحول بنیادین نباید با شتاب‌زدگی انجام شود و این سند نیازمند تفکر و تدبر است.

وی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین مهدکودک نیز در حوزه‌ ماموریت آموزش و پرورش قرار دارد، خاطرنشان کرد: گروه‌های تحقیقاتی در حوزه‌ کتب درسی شروع به کار کرده‌اند تا نکاتی که منشأ آسیب فکری در کودکان می‌شود را اصلاح کنند.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول