اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اندیشه‌های حضرت امام باید به طور دقیق برای مردم تبیین شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اندیشه‌های حضرت امام (ره) باید به طور دقیق برای مردم تبیین شود.

اندیشه‌های حضرت امام باید به طور دقیق برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) استان زنجان اظهار داشت: امام (ره) با اندیشه‌های والا و اسلامی خود تغییر و تحول عظیمی را در جهان به وجود آورده است، به طوری که امروز همه ملت‌ها به دنبال حقوق خود هستند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین حقوق یک ملت عزت و کرامت، استقلال و خود اتکایی است، اظهار داشت: امام (ره) عزت کرامت و شرافت را نه تنها به ملت ایران بلکه برای تمام دنیا به ارمغان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اگر امروز ما در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده‌ایم همه به برکت انقلاب امام (ره) است، تصریح کرد: امروز دشمن به خاطر این اصول و ارزش‌های والای انسانی که امام پرچمدار آن است، سعی دارد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بایستد.

وی با بیان اینکه باید اصول عزت، شرافت، خوداتکایی و عدالت سرلوحه مدیران باشد، یادآور شد: نگاه توحیدی حضرت امام (ره) برگرفته از نگاه پیامبران و ائمه اطهار (ع) است و امسال باید اندیشه‌های حضرت امام به بهترین شکل ممکن به نسل جدید منتقل شود.

حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: اندیشه‌های امام (ره) نجات بخش جوامع این عصر است و محوری‌ترین این اصول مساله عدالت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار و استعمار به نام آزادی جوامع زیادی را تحت سلطه خود در آورده است و اجازه نفس کشیدن به ملت‌ها را نمی‌دهد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اندیشه‌های حضرت امام (ره) متعلق به همه مردم جهان است، ابراز داشت: یکی از نیازهای عصر حاضر موضوع ولایت‌پذیری است که این اصل نیز باید به طور دقیق به مردم تبیین شود، چرا که در سایه تبعیت از ولایت فتح‌الفتوحی عظیم برای جامعه باز می‌شود .

وی با بیان اینکه امسال باید حماسه‌ای عظیم با حضور مردم در انتخابات به وجود آید تصریح کرد‌: با عمل به سیره و اندیشه‌های حضرت امام (ره) شاهد حماسه‌های عظیم و ماندگار در طول تاریخ خواهیم بود.

حجت‌الاسلام دشتکی یادآور شد: برنامه‌های امسال ارتحال حضرت امام (ره) باید با تاثیرگذاری بیشتری اجرا شود و بر تمام برنامه‌ها باید ارزیابی دقیق صورت گیرد و ارزیابی برنامه‌ها به تاثیرگذاری هر چه بهتر برنامه‌ها منجر خواهد شد .

وی در ادامه به استفاده از ظرفیت مساجد اشاره کرد و گفت: در سطح استان یک هزار و 200 باب مسجد و یک هزار و 500 تشکل دینی وجود دارد، که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در برنامه‌های ارتحال حضرت امام را خواستار شد و افزود: نقش والدین در انتقال اندیشه‌های حضرت امام (ره) به بچه‌ها بسیار مهم است و برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد که همه مردم خود را در مقابل انتقال اندیشه‌های حضرت امام مسئول بدانند.

انتهای پیام/2308/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول