اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با روایت عکس و تصاویر

«4 برگ زرین، در 4 سال فعالیت فرهنگی شوش» منتشر شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش از انتشار کتابچه «چهار برگ زرین، در چهار سال فعالیت فرهنگی شوش»، حاوی فعالیت‌های این اداره خبر داد.

«4 برگ زرین، در 4 سال فعالیت فرهنگی شوش» منتشر شد

حجت‌الاسلام علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی یکی از مهمترین اقداماتی است که به آن توجه شده و در این چند سال رشد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش کتابچه‌ای با عنوان «چهار برگ زرین، در چهار سال فعالیت فرهنگی» را در دو جلد که فعالیت‌های فرهنگی این اداره را به روایت تصویر از سال 88 تا 91 دارد، منتشر کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش ادامه داد: این کتابچه عملکرد، فرهنگی و تبلیغی چهار ساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را به تصویر کشیده است.

وی تصریح کرد: این کتابچه در قالب دو جلد 800 صفحه‌ای و 2 هزار تصویر از فعالیت‌ها و گزارش برنامه‌ها توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش تهیه و تنظیم شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش با اشاره به هدف از تهیه این کتابچه گفت: هدف از تهیه و تنظیم این کتابچه‌ ثبت و بایگانی فعالیت‌های فرهنگی به همراه گزارشی از انجام برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و تبلیغی شهرستان است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از این کتابچه خاطرنشان کرد: این کتابچه شامل بخش‌هایی از فعالیت‌های قرآنی، هیئت مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، تشکل‌های میان تخصصی، امور مبلغین، همایش‌ها، مناسبت‌های ملی مذهبی، اوقات فراغت، گفتمان‌ها، مساجد، دوره‌های آموزشی برگزار شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش است.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول