اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

کارهای فرهنگی را نباید بر اساس روز محور بودن سنجید

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: روز محور بودن آفت بزرگ فرهنگی است و کارهای فرهنگی را نباید بر اساس روز محور بودن سنجید.

کارهای فرهنگی را نباید بر اساس روز محور بودن سنجید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیدرضا علوی در نشست با مدیران فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری درسخنانی بر اهمیت برنامه ریزی و اقدامات این معاونت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری، آموزش شهروندی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اشاره و بر مطالعه دقیق برای جامعه شهروندی با شرایط و رویکرد متفاوت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد این معاونت ایجاد نشاط و سر زندگی شهروندان و نشاط شهری است، تاکید کرد:  تمامی برنامه هایی که  در حوزه این معاونت به انجام می رسد در خدمت سیاستهای مدیریت فرهنگی  شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندی و شهرنشینی است و امیدواریم با مجموعه برنامه هایی که در سطح فرهنگی اجتماعی برای شهروندان داریم، بتوانیم سطح مشارکت شهروندان و توجه آنان به مبانی مدیریت شهری را ارتقا بخشیم.

علوی با تاکید بر ضرورت تداوم برنامه های فرهنگی موثر در شهر در طول سال افزود:روز محور بودن آفت بزرگ فرهنگی است و کارهای فرهنگی را نباید بر اساس روز محور بودن سنجید.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در ادامه  از برگزاری کتاب سال تبریز در روزهای آینده خبر داد و آمادگی معاونت فرهنگی را در جهت برپایی نمایشگاه‌های کتاب با رویکرد محله محور در محلات مناطق دهگانه تبریز اعلام کرد.

علوی خاطر نشان کرد: تبریز همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی،‌سیاسی و‌اجتماعی  به شهر اولین‌ها  معروف بوده و این جایگاه بیانگر این امر است  که مردم این شهر همیشه با فرهنگ، علم و دانش انس و الفت دیرینه داشته‌اند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی در طول سال گروه‌های سنی مختلف جامعه را پوشش دهیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز درپایان با اشاره به توجه شهردارمحترم کلانشهر تبریز در جهت رونق منطقی و برنامه‌ریزی شده  مسائل فرهنگی و اجتماعی اظهار امیدواری کرد : در سال جاری فضای شهری متناسب با شان شهروندان در اختیار آنان قرار گرفته و شاهد پیشرفت روزافزون حوزه فرهنگی شهرمان باشیم.

انتهای پیام/60002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول