اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

کار فرهنگی نیازمند صرف هزینه و زمان است

استاندار همدان با تأکید بر اینکه کار فرهنگی کار زودبازده‌ای نیست، گفت: کارهای فرهنگی نیازمند هزینه‌ بوده و زمان‌بر است چراکه نتیجه آن در طولانی‌مدت حاصل می‌شود.

کار فرهنگی نیازمند صرف هزینه و زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان همدان در سال‌جاری، با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ عمومی نیازمند اقدامات نرم‌افزاری است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان دستگاهی سخت‌افزاری باید در پایان هر برنامه‌‌ فرهنگی وارد عمل شود چراکه ابتدا دستگاه‌های فرهنگی باید فرهنگ‌سازی لازم را در هر عرصه‌ای انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر سازمانی متولی کمیته خاصی در شورای فرهنگ عمومی است، پیشنهادات ابتدا باید در شورای فرهنگ عمومی تصمیم‌سازی شود و سپس بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بنده به عنوان کمیته معترضان در این جلسه صحبت می‌کنم، افزود: برای دومین بار است که بنده در این جلسه حضور دارم اما این جلسه به نوعی تکرار جلسه قبلی است در حالی که باید برای فرهنگ کار کرده و هزینه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی کار زودبازده‌ای نیست، عنوان کرد: کارهای فرهنگی هزینه‌بر و زمان‌بر است چراکه امروز دشمنان نیز با اقدامات تهاجم فرهنگی خود در جوامع اسلامی در مدت زمان طولانی به نتیجه مد نظر خود می‌رسند.

آزاد با بیان اینکه دشمنان بیش از 30 سال‌ است بر روی فرهنگ ما دست گذاشته‌اند، افزود: حجاب و عفاف ما سال‌ها مورد هجمه‌ فراوان دشمنان قرار گرفته که باید روی تهاجم فرهنگی اقدامات مقابله‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به مبارزه با نصب دیش ماهواره در سطح جامعه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سوق یافتن جوانان و اقشار مختلف به سمت استفاده از ماهواره ابتدا باید سازندگان و سپس توزیع‌کنندگان را جمع‌آوری کرد نه اینکه از ابتدا از استفاده مصرف‌کنندگان ممانعت کرد.

آزاد با اشاره به ضعف عرضه‌کنندگان لباس در بازار نیز اظهار داشت: متولیان این امر به چگونگی عرضه پوشاک در جامعه دقت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سبک زندگی باید با رهنمودهای رهبری پیش برویم، افزود: باید با تلاش، رهنمودهای رهبری را به عمل و کار اجرایی تبدیل کنیم و تنها به شعار اکتفا نکنیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به حماسه سیاسی و اقتصادی یادآور شد: روش‌های حماسه‌سازی را باید پیدا کنیم تا عملیاتی شود و در این راستا باید برای هر دستگاه وظیفه‌ای مشخص شده و سپس آسیب‌شناسی کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: ملت ایران نخستین آزمون حماسه سیاسی را در انتخابات خواهند داد و مابقی را نیز در ادامه راه طی خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول