اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

کمبود امکانات و نیرو مانع انجام کارهای فرهنگی نیست

فرماندار چرام گفت: کمبود امکانات، عدم نیرو و عدم اعتبارات مانع انجام کارهای فرهنگی در این شهرستان نیست.

کمبود امکانات و نیرو مانع انجام کارهای فرهنگی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیر‌ضا نیکروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات چرام ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) گفت: شاید بارها گفته باشیم برخی انسان‌ها در جا به جایی‌ها سبکبال و برخی بسیار سخت‌گیر هستند اما به هرحال باید روزی این امر انجام گیرد.

وی با بیان این‌که سعی کنیم در زندگی دنیوی، اداری و کاری خود سبکبال باشیم، عنوان کرد: آن‌چه که در این میان ماندگار بوده نیتی است که در همه زمینه‌ها پدیدار می‌شود.

فرماندار چرام با تأکید بر اینکه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شأنی را جز خدمتگزاری مردم ندارند و پست‌ها برای افراد شأن نمی‌آورند، از زحمات شبانه روزی حجت‌الاسلام حسین مرادی رئیس سابق سازمان تبلیغات چرام تقدیر کرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که عدم کمبود امکانات، عدم نیرو و عدم اعتبارات مانع انجام کارهای فرهنگی در این شهرستان نیست، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم در تمامی مراسم‌ مذهبی، درون استانی و ملی، شهرستان چرام علی‌رغم همه مشکلاتی که دارد حرف اول را می‌زند.

وی به انسجام شهرستان چرام در تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان با راهکارهایی صحیح و کارآمد مدیریت می‌شوند.

نیکروز نگرانی اصلی خود را وحدت رویه بیشتر بین مسئولان دانست و با تأکید بر مدیریت آن خاطرنشان کرد: گاهی بسیاری از کارها را انجام می‌دهیم اما به دلیل عدم وحدت رویه کافی نمودی را که باید داشته باشد نشان داده نمی‌شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به جمع فرهنگی حاضر در مراسم نقطه عطف آن را امام جمعه چرام دانست و متذکر شد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرآمد است اما شهرستان چرام هم نمود دیگری در استان داشته و شاید انتظارتی را که مردم این شهرستان به دلیل صبغه فرهنگی از سازمان تبلیغات دارند در جاهای دیگر نباشد بنابراین انتظاراتی به جهت پیشبرد مسائل فرهنگی خواستار توجه ویژه در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/82002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول