اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

ایجاد 6 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سهمیه جذب دانشجو برای مازندران در شش رشته جدید کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید ایجاد شده است.

ایجاد 6 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های فرهنگیان

محمدعلی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به فعالیت دانشگاه فرهنگیان در این استان بیان داشت: یکی از بهترین مراکز علمی و آموزشی که در سطح کشور تاسیس شده دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: هم‌اکنون در مازندران بیش از یک هزار نفر دانشجو در این مرکز علمی مشغول به تحصیل هستند که بهترین و مستعدترین دانش‌آموزان با رتبه‌های بسیار خوب به این مرکز راه پیدا کرده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه دانشجویان این مراکز از نظر علمی و اخلاقی دارای بالاترین سطح و صلاحیت هستند، گفت: دانشگاه فرهنگیان با پیش‌بینی‌های لازم و منابع انسانی مناسبی که برای آن تعریف شده برنامه‌های مدون و باکیفیتی طی چهار سال برای دانشجویان تحت پوشش خود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: آموزش و پرورش هم می‌تواند با همکاری این دانشگاه زیرساخت‌های خوبی را برای تحویل دانش‌آموختگان آینده ایجاد کند البته ما امید بسیار خوبی به آینده برای مشغول به کار شدن فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در سطح مدارس و مراکز علمی داریم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره وضعیت جذب دانشجو در سال تحصیلی آینده ابراز داشت: برای سال تحصیلی آینده نیز به همین تعداد دانشجو جذب خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اعلام اینکه آموزش و پرورش می‌تواند با وجود دانشگاه فرهنگیان اساس و پایه خود را برای آینده به خوبی بچیند درباره تعداد رشته‌های این دانشگاه یادآور شد: سهمیه جذب دانشجو برای مازندران در شش رشته جدید کارشناسی ارشد ایجاد شده که از میان معلمان برای رشته‌های مختلف در سال تحصیلی جدید دانشجو جذب می‌کنیم.

امیری ابراز امیدواری کرد که با توسعه دانشگاه فرهنگیان روز به روز به کیفیت آموزشی، علمی و پرورشی کار آموزش و پرورش افزوده شود و شاهد ارتقای مطلوبی در آینده باشیم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول