اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای آستارا اعلام می‌شود

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا گفت: اسامی نهایی تأیید و احراز صلاحیت شدگان به تمام کاندیداهای شوراهای اسلامی آستارا امروز رسماً ابلاغ می‌شود.

تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای آستارا اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد رضا شهاب‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده امروز از طرف هیئت نظارت به فرمانداری ابلاغ می‌شود اظهار کرد: امروز اسامی نهایی احراز صلاحیت شدگان به تمام کاندیداهای شوراهای اسلامی رسماً ابلاغ می‌شود.

وی حماسه مردم ایران در دوران دفاع مقدس را حاصل نماز شب‌ها، دعاها و توسل به ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: اگر در انتخابات نیز اینگونه اعمال تکرار شود با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را مأیوس می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به موقعیت مرزی آستارا و دریافت 12 کانال تلویزیونی خارجی به صورت دیجیتال، خواستار توجه مسئولان عالی به مشکلات فرهنگی و تأمین اعتبارات مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در این شهرستان شد.

امام جمعه آستارا نیز در نشست مذکور حضور حداکثری مردم در انتخابات آزمون بزرگ الهی برای مردم ایران خواند و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل رستگاری مردم جامعه توجه به فرهنگ اصیل اسلامی است.

حجت‌ا‌‌لاسلام کاظم حافظ‌نیا افزود: اگر فرهنگ ناب اسلامی در جامعه احیا شود به راحتی می‌توان با ساماندهی مشکلات فرهنگی بر بسیاری از مشکلات فعلی جامعه فائق آمد.

وی بسترسازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات آینده و سفرهای تابستانی و لزوم بسترسازی فرهنگی برای اشاعه هر چه بیشتر شئونات اسلامی را دو موضوع اصلی جلسه شورای فرهنگ عمومی آستارا عنوان کرد.

امام جمعه آستارا وظیفه تمام اعضای شورای فرهنگ عمومی را امید دادن به خانواده و جامعه و پرهیز از سیاه‌نمایی مشکلات جامعه ذکر کرد.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را یک امتحان بزرگ و الهی دیگر برای مردم ایران دانست و یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه مردم در انتخابات علاوه بر حضوری دشمن‌شکن، انتخاب فرد اصلح و شایسته طبق معیارها و شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول