اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان شمالی چه گذشت؟

انتقاد جعفری از نحوه بررسی صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراها

یک عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نشست اخیر این هیئت با حضور دو عضو دیگر این هیئت نسبت به نحوه بررسی صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراها انتقاد کرد.

انتقاد جعفری از نحوه بررسی صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراها

قاسم جعفری در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه بنده به خاطر اعتراض به نحوه بررسی‌ها از سوی دو عضو دیگر این نشست را ترک کردم، گفت: اقدام اعضا را در بررسی مجدد صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر بدون در نظر گرفتن ملاک‌ها را خلاف قانون می‌دانم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی مجدد صلاحیت این افراد بدون مبنا انجام شده که نسبت به آن اعتراضاتی دارم.

وی افزود: براساس قانون باید بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت طبق استعلام از مراجع چهارگانه انجام شود.

به گزارش فارس، پیش از این جعفری برعدم سخت‌گیری هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان شمالی در بررسی صلاحیت کاندیداها خبر داده بود.

وی گفته بود: مبنای این هیئت سخت‌گیری نبوده و صرفاً براساس چارچوب قانون و استعلام از مراجع چهارگانه انجام خواهد شد.

موسی‌الرضا ثروتی عضو دیگر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای خراسان شمالی نیز نسبت به قید نشدن دلایل رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در فرم‌های مخصوص انتقاداتی را کرده بود.

هادی قوامی، موسی الرضا ثروتی و قاسم جعفری از نمایندگان خراسان شمالی عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول