اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

آیین‌نامه شورا‌ها بازنگری شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای چهارم به 21 نفر افزایش پیدا می‌کنند، شورای سوم باید نسبت به اصلاح و بازنگری آیین‌نامه شورا‌ها اقدام کند.

آیین‌نامه شورا‌ها بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در آستانه برگزاری چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر قرار داریم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر اصفهان در سومین دوره از فعالیت شورا‌ها 11 نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه اما این افراد در چهارمین دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان به 21 نفر افزایش پیدا می‌کنند، اضافه کرد: اعضای سومین دوره از شورا‌ها باید با استفاده از اقداماتی که انجام دادند بستر‌های فعالیت شورای چهارم را در سطح شهر فراهم کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین موارد ضروری برای حضور شورای چهارم در صحنه مدیریتی شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای چهارم به 21 نفر افزایش پیدا می‌کنند، شورای سوم باید نسبت به اصلاح و بازنگری آیین‌نامه شورا‌ها اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر فعلی باید برای فعالیت چهارمین دوره از شورا‌ها در سطح شهر آیین‌نامه جدیدی را تنظیم کنند، ادامه داد: چرا که شاید بسیاری از افرادی که به عنوان اعضای شورای شهر چهارم وارد مدیریت شهری می‌شوند با موضوع شورا‌ها آشنا نباشند و شورای سوم باید با تنظیم آیین‌نامه جدید این افراد را با فعالیت‌های شورایی آشنا کند.

قربانی با بیان اینکه ساختمان جدید شهرداری اصفهان در حال احداث است، تاکید کرد: سالن فعلی شورای شهر واقع در ساختمان فعلی شهرداری اصفهان جوابگوی تعداد 11 نفر از اعضای شورای شهر سوم نیست و باید سالنی دارای ظرفیت به شورای چهارم اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/63004/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول